کد خبر : 19337
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردین 1402 - 11:42

مالیات خواص

مالیات خواص
آیین نامه موضوع ماده۲۶قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان مصوب سال ۹۸ در تاریخ ۱۴۰۱/۳/۲۲ با امضای وزیر اقتصاد ابلاغ شد.
Print Friendly, PDF & Email

بررسی پشت پرده نشان می دهد آیین نامه موضوع ماده۲۶ قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان مصوب سال ۹۸ در تاریخ ۱۴۰۱/۳/۲۲ با امضای وزیر اقتصاد ابلاغ شد.

بر اساس این آیین نامه خدماتی با رعایت مصوبات کارگروه راهبری سامانه ها مودیان و مرکز تنظیم مقررات توسط شرکت های معتمد ارائه خواهد شد که شامل آموزش لازم به مودیان، ارائه مشاور های فنی ، نصب و راه اندازی، پشتیبانی و تامین تجهیزات مورد نیاز صدور صورتحساب الکترونیکی است.

در کنار سامانه های ثامن، جامع تجارت و ستاد ۴ شرکت دیگر از سوی وزارت اقتصاد به عنوان شرکت های معتمد معرفی شده اند که این شرکت ها تنها ۲ تا ۵ ماه قبل از ابلاغ آیین نامه تاسیس شده اند!!

سوال این است که چگونه چند شرکت به یکباره قبل از ابلاغ آیین نامه مذکور تاسیس می شوند و همان شرکت ها بعنوان شرکت معتمد انتخاب می شوند تا سود های نجومی به جیب خواص منتخب سرازیر شود. جالب است بدانیم که گرچه آیین نامه مذکور در خرداد ۱۴۰۱ ابلاغ شده اما از روند تنظیم تا ابلاغ آن قطعاً چند ماه طول کشیده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.