کد خبر : 19403
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1402 - 7:25

از برج البراجنه تا ام الرصاص

از برج البراجنه تا ام الرصاص
در عادت همیشگی گشت و گذار در بین سنگ مزار شهدا در گوشه ای بکر به سنگ مزار یک شهید لبنانی_عراقی در دفاع مقدس رسیدم که بر خلاف ادعای سالهای قبل خانواده او که مدعی شده بودند به عنوان یک شهروند توسط حکومت صدام ربوده شده؛ او در عملیات ام الرصاص در بین رزمندگان ایرانی حضور داشته و به مقام شهادت رسیده است!!
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، در عادت همیشگی گشت و گذار در بین سنگ مزار شهدا در گوشه ای بکر به سنگ مزار یک شهید لبنانی_عراقی در دفاع مقدس رسیدم که بر خلاف ادعای سالهای قبل خانواده او که مدعی شده بودند به عنوان یک شهروند توسط حکومت صدام ربوده شده؛ او در عملیات ام الرصاص در بین رزمندگان ایرانی حضور داشته و به مقام شهادت رسیده است!!

هشت خانواده لبنانی در سال ۸۳ علیه “صدام حسین” دیکتاتور سابق عراق به اتهام شکنجه و کشتن بستگانشان، به عدنان عضوم دادستان کل لبنان شکایت و اعلام جرم کردند.

شکایت کنندگان در این نامه همچنین روشن شدن سرنوشت “علی حسین جعفر” و فرزندش ابراهیم، “طالب مالک الخلیل”، “رئبال خلیل جلول“، “حسین عبدالحلیم شعیب”، “ناصیف ابراهیم الدهینی”، “عاطف احمد الشقیف” و”جلال محمد الهادی”لبنانی های شاغل در عراق را خواستار شدند.

خانواده ها در متن شکایت نامه همچنین خواستار دریافت مبلغ ۲۰ میلیون دلار بابت خونبهای هر یک از نامبردگان شدند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.