کد خبر : 19628
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردین 1402 - 5:45

درآمد‌های مشاع و غیرمشاع بانک رفاه افزایش یافت

درآمد‌های مشاع و غیرمشاع بانک رفاه افزایش یافت
جمع درآمد‌های مشاع و غیر مشاع بانک رفاه کارگران در طی یک دوره ملی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ به مبلغ ۲۵۴۶۰ میلیارد تومان رسید.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، جمع درآمد‌های مشاع و غیرمشاع بانک رفاه در ۳۰ آذر ۱۴۰۱ طی یک دوره مالی به مبلغ  ۲۵۴۶۰ میلیارد تومان رسیده است. این مبلغ نسبت دوره مالی قبل افزایش ۲۳ درصدی را شاهد بوده است.

رشد ۲۳ درصدی درآمد‌های مشاع و غیرمشاع بانک رفاه

بانک رفاه کارگران که با نماد ورفاه در بازار سرمایه شناخته می‌شود در سال دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ به میزان ۲۰۶۹ میلیارد تومان درآمد مشاع و غیر مشاع داشته که این مبلغ با افزایش ۲۳ درصدی طی دوره مالی مورد گزارش به میزان ۲۵۴۶۰ میلیارد تومان رسیده است.

سهم درآمد مشاع بانک رفاه از کل درآمد‌ها در دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ به میزان ۲۲۳۰۰ میلیارد تومان و سهم درآمد‌های غیر مشاع به میزان ۳۱۵۲ میلیارد تومان است.

درآمد بانک رفاه از تسهیلات اعطایی در دوره مالی مورد گزارش به مبلغ ۱۶۰۲۸ میلیارد تومان رسیده است در حالی که این مبلغ در مدت زمان مشابه سال قبل ۱۴۴۴۳ میلیارد تومان بود همچنین درآمد این بانک از سپرده گذاری و اوراق بهادار ۱۹۲ میلیارد تومان و سودحاصل از سرمایه گذاری‌ها ۶۰۷۹ میلیارد تومان می‌باشد.

درآمد‌های مشاع بانک رفاه ۱۸ درصد رشد داشته است

درآمد‌های مشاع بانک رفاه در ۳۰ آذر ۱۴۰۰ به میزان ۱۸۹۷۹ میلیارد تومان بود که با رشد ۱۸ درصدی در ۳۰ آذر ۱۴۰۱ به میزان ۲۲۳۰۰ میلیارد تومان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.