کد خبر : 1968
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 - 7:49

لغو مناجات‌خوانی محمود کریمی در رسانه ملی و بازگشت این مداح به فضای مجازی

لغو مناجات‌خوانی محمود کریمی در رسانه ملی و بازگشت این مداح به فضای مجازی
Print Friendly, PDF & Email

برنامه مناجات‌خوانی محمود کریمی مداح اهل بیت(ع) که پیش از این اعلام شده بود به مدت ۳۰ شب در حرم امام رضا(ع) برگزار و از رسانه ملی پخش زنده می‌شود، بعد از حواشی ایجادشده برای این مداح، لغو شد.

Print Friendly, PDF & Email

 به گزارش بازتاب خبر  برنامه مناجات‌خوانی محمود کریمی مداح اهل بیت (ع) که پیش از این اعلام شده بود به مدت ۳۰ شب در حرم امام رضا (ع) برگزار خواهد شد و از رسانه ملی پخش زنده می‌شود، بعد از حواشی ایجاد شده برای این مداح لغو شد.

براساس این گزارش، این مداح اهل بیت (ع) شب هشتم ماه رمضان طی برنامه مناجات‌خوانی خود حکایتی در خصوص تحول یک فرد قمارباز در هیأت نقل کرد که با حواشی بسیاری مواجه شد؛ به‌طوری که او فردای آن شب در همین برنامه نسبت به این حکایت توضیحاتی ارائه کرد. با این وجود برنامه مناجات‌خوانی شب گذشته محمود کریمی مداح اهل بیت (ع) به صورت ضبط شده روی آنتن رفت.

آستان قدس رضوی و رسانه ملی تاکنون در خصوص پایان پخش این برنامه اعلام نظر رسمی نکرده‌اند و معلوم نیست این برنامه از سوی کدام یک از این دو لغو شده است.

بعد از این اتفاق، کانال اطلاع‌رسانی هیأت رایهالعباس (ع) اعلام کرد: از امشب مراسم مناجات‌خوانی محمود کریمی در قالب حسینیه مجازی در امامزاده علی‌اکبر (ع) چیذر برگزار خواهد شد و از صفحه اینستاگرام fotros.official@ و سایت fotros.ir پخش زنده خواهد شد. منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.