کد خبر : 19710
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 - 11:21

گزارش پشت پرده از عملکرد ۱۲ ماهه بیمه پارسیان؛

افزایش ۵۵ درصدی درآمد‌های بیمه پارسیان از محل فروش حق بیمه

افزایش ۵۵ درصدی درآمد‌های بیمه پارسیان از محل فروش حق بیمه
درآمد‌های بیمه پارسیان از محل فروش حق بیمه در سال ۱۴۰۱ معادل ۵۵ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش داشته است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، بیمه پارسیان از محل فروش حق بیمه صادره و قبول اتکایی در سال گذشته ۷۸۴۹ میلیارد تومان درآمد کسب کرده که میزان این درآمد در سال ۱۴۰۰ به مقدار ۵۰۵۰ میلیارد تومان بود. در واقع درآمد‌های بیمه پارسیان از محل فروش حق بیمه در سال ۱۴۰۱ به میزان ۵۵ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش داشته است.

بیمه پارسیان در سال گذشته ۴۱۹۷ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است

شرکت بیمه پارسیان در سال گذشته به میزان ۴۱۹۷ میلیارد تومان خسارت پرداخت نموده است و در مقابل از حق بیمه‌های صادره و قبول اتکایی ۷۸۴۹ میلیارد تومان درآمد بدست آورده است که درآمد باقی مانده این دو رقم حق بیمه صادره و قبل اتکایی با پرداخت خسارت معادل ۳۶۵۲ میلیارد تومان می‌باشد.

درآمد ۳۶۵۲ میلیاردی پارسیان در سال گذشته

بیمه پارسیان با نماد پارسیان و با سرمایه ثبت شده ۱۲۰۰۰ میلیاردی در سال گذشته از محل فروش حق بیمه ۷۸۴۹ میلیارد تومان درآمد و در مقابل ۴۱۷۹ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده به عبارتی دیگر درآمد خالص شرکت مذکور از اختلاف این دو عدد به مقدار ۳۶۵۲ میلیارد تومان می‌باشد.

دریافت ۳۷ درصد حق بیمه شخص ثالث اجباری در سال ۱۴۰۱

شرکت پارسیان در طی عملکرد ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ به میزان ۲۹۳۹ میلیارد تومان معادل ۳۷ درصد حق بیمه شخص ثالث اجباری دریافت کرده و در مقابل ۱۳۰۷ میلیارد تومان معادل ۳۱ درصد برای حق بیمه شخص ثالث خسارت پرداخت نموده است.

همچنین سهم بیمه پارسیان از حق بیمه درمان در سال گذشته به مقدار ۱۷۳۲ میلیارد تومان معادل ۲۲ درصد  می‌باشد و در مقابل به میزان ۱۶۲۲ میلیارد تومان معادل ۳۹ درصد در بخش درمان خسارت پرداخت نموده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.