کد خبر : 19837
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 - 6:30

منبع ارتقا

منبع ارتقا
اینکه خبرنگاری بتواند مدیر بنگاه اقتصادی شود؛ از دولت روحانی تا دولت رییسی هیچ تغییری در جایگاهش رخ ندهد و همچنین بتواند هم زمان هم قیر بفروشد و هم دارو واقعا توانمندی خاصی میطلبد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، اینکه خبرنگاری بتواند مدیر بنگاه اقتصادی شود؛ از دولت روحانی تا دولت رییسی هیچ تغییری در جایگاهش رخ ندهد و همچنین بتواند هم زمان هم قیر بفروشد و هم دارو واقعا توانمندی خاصی میطلبد که مصطفی کریمی توانسته آنها را با ارتباطگیری خاصش به منصه ظهور برساند.

جوابیه

مدیر عامل هرمز پاسارگاد

با تشکر از رسانه پشت پرده بر خود لازم می دانم در جهت روشنگری چند نکته را بیان کنم:

نکته اول:
 اینجانب هیچگاه خبرنگار روزنامه اعتماد نبوده ام و چند ترجمه اقتصادی از اکونومیست در سال ۹۳ داشتم که در این روزنامه هم چاپ شد.

نکته دوم:
 اینکه بنده تحصیل کرده دانشگاه تهران بوده و باید تخصص گرایی و شایسته سالاری را ، راه برون رفت کشور از وضعیت فعلی بدانیم. در سال ۱۳۹۹ مسئولیت شرکت سروش را به عنوان یک شرکت زیان ده قبول کرده و در سال ۱۴۰۰ با رشد عملکرد ده هزار درصدی (با یک کارمند) شرکت در فرآیندی شفاف به سود دهی رسید.

علاوه بر این بیش از صد کارگر شرکت نفت پاسارگاد که سالیان سال، دغدغه امنیت شغلی داشتند در قرارداد پیمانکاری سروش، امنیت شغلی یافتند. در دو ماهه سال ۱۴۰۱ کل بودجه مصوب هلدینگ را محقق نموده و با همین نگاه دولت رئیسی – دولت روحانی ، از سمت خود کناره گیری نمودم. سیاسی زدگی فضای اقتصادی به ویژه در کشور ما که از درد بنگاه های دولتی رنج می برد بهره وری اقتصادی ما را در فضای اقتصاد بین الملل تحت الشعاع قرار داده است. بحث شخص نیست، تقلیل عملکرد مدیران به این نوع دسته بندی ها و معیار قرارندادن عملکرد و خروجی به یکی از آفات کشور تبدیل شده است. ما در صنعتی فعالیت می کنیم که رقبای هندی ما قیمت سرمایه های ملی ما را روزانه بر مبنای دلار چهار راه استانبول قیمت گذاری می کنند. تناقض و تکثر بخشنامه های ارزی و مالیاتی هزار مرتبه بدتر از تحریم های خارجی ، روند صادرات کشور را تحت الشعاع قرار داده است. در آبان سال قبل، بعد از چند سال اولین فروش ارزی شرکت در بستری شفاف توسط اینجانب انجام شد. برای اولین بار با بالا آوردن سامانه و سایت انگلیسی درصدد حذف واسطه ها و فروش به مصرف کننده نهایی و حتی تحویل در کشور مقصد هستیم. برای اولین بار در طول تاریخ شرکت ، با پنل پیامک فروش و قیمت فروش اعلام همگانی گردیده است. امید است مانند بسیاری از کشورهای توسعه یافته، عملکرد، صلاحیت، تخصص، تحصیلات و بهره وری مدیران برای تعالی جمعی، مبنای قضاوت در جهت روشنگری و شفافیت قرار گیرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.