کد خبر : 19864
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 - 9:22

پیام مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر

پیام مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر
دکتر محسن مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز طی پیامی فرارسیدن ۱۱ اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی تردید رمز و راز پیشرفت و توسعه پایدار کشور در تجلی استعداد‌ها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگران به عنوان نیروی محرکه چرخه صنعت و ستون فقرات اقتصاد و تولید، نقش برجسته و ویژه‌‏ای در این عرصه دارند.

کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید جامعه مشغول به فعالیت بوده و مطمئناً بخش عظیمی از دستاورد‌های اقتصادی و صنعتی کشور، مرهون تلاش‌های مجاهدانه و شبانه روزی این انسان‌های شریف و گرانقدر است.

به فضل الهی در روز جهانی کارگر فرصت را مغتنم دانسته و به افق‌های جدید می‌اندیشیم، مهارت‌های جدید را فرا خواهیم گرفت و برای پیشرفت فردی و حرفه‌ای خود تلاش خواهیم کرد و اعتقاد داریم همسر و فرزندان پرسنل درهمه ارکان نیز اعضای خانواده ما هستند و به همین خاطر همیشه از مجتمع فولاد غدیر نی ریز به عنوان یک خانواده بزرگ و با عظمت نام می‌بریم.

اینجانب به نمایندگی از این خانواده بزرگ، ضمن نکوداشت ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کار و کارگر را به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران نجیب، مؤمن و صبور تبریک عرض می‌کنم و زحمات بی دریغ آنان را ارج نهاده و توفیق تلاشگران این عرصه را از خداوند سبحان آرزومندم.

جامعه فهیم کارگری امروز نیز در شرایط حساس کنونی که پویایی تولید و شکوفا سازی اقتصاد ملی به دلیل تحریم ها، اولویت اساسی کشور محسوب می‌شود، می‌کوشد تا با اراده راسخ خود، پر انگیزه‌تر از همیشه، راه پر افتخار گذشته را ادامه داده و به شکل شایسته‌ای نقش کلیدی خود را در راه شکل پذیری شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر”مهار تورم و رشد تولید” ایفا نمایند.

محسن مصطفی پور
مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.