کد خبر : 20187
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 - 11:04

پشت پرده گزارش می‌دهد؛

سود هر سهم پردیس افزایش یافت

سود هر سهم پردیس افزایش یافت
براساس اطلاعات میان دوره‌ای منتشر شده در سامانه کدال سود هر سهم پردیس افزایش یافت.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، پتروشیمی پردیس با سرمایه ثبت شده ۶۰۰۰ میلیاردی  در دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ به ازای هر سهم ۱۷,۸۳۹ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱% افزایش داشته است.

این شرکت در سال مالی ۱۴۰۱ از محل سود انباشته پایان سال به مبلغ ۳۳۴۰۱ میلیارد تومان مبلغ ۱۴۱۰ میلیارد تومان طبق مصوبه مجمع عمومی عادی سالانه مورخ ۱۳ دی ماه ۱۴۰۱ معادل ۲۳.۵۰۰ ریال به ازای هر سهم به صورت خالص به عنوان سود سهام تقسیم نموده است.

علاوه بر موارد فوق بهای هر سهم پتروشیمی پردیس طی ۵ سال از ۱۵.۳۶۸ ریال به میزان ۱۸۸.۳۲۰ ریال رسیده است.

منابع مالی در اختیار شپدیس

پتروشیمی پردیس که با نماد شپدیس در بازار سرمایه شناخته می‌شود در پایان دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، وجوه نقدی این شرکت معادل ۸۲۷۳ میلیارد تومان، دریافتنی‌های تجاری و سایر دریافتنی‌ها معادل ۳۰۷۱۳ میلیارد تومان، موجودی مواد و کالا معادل ۱۷۷۱ میلیارد تومان، سرمایه گذاری‌های کوتاه مدت معادل ۱۴۵۲۱ میلیارد تومان، و پیش پرداخت معادل ۶۳۸ میلیارد تومان بوده و مجموع دارایی جاری شپدیس ۵۵۹۱۸ میلیارد تومان و مجموع بدهی جاری ۲۷۳۰۸ میلیارد تومان رسیده است.

جمع دارایی‌های پتروشیمی پردیس ۵۸۲۰۶ میلیارد تومان در سال گذشته رسیده است که به نسبت مشابه سال قبل از آن افزایش ۹۰ درصدی را در این بخش شاهد هستیم.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.