کد خبر : 128
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 دی 1398 - 15:17

رشد ۳۸ درصدی وبلمت در کوتاه مدت

رشد ۳۸ درصدی وبلمت در کوتاه مدت
Print Friendly, PDF & Email

سال آینده شاهد خواهیم بود که بانکها در خرید اوراق از دولت نقش پر رنگی دارند و به این سبب چتر حمایتی دولت را نیز خواهند داشت و این موضوع سبب می شود تا حقوقی ها به منظور جذب خریداران حقیقی در ابتدا خود خریداران خوبی برای سهام بانکها باشند.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر، به نقل از نبض بازار ، خرید یک سهام خوب موضوعی است که این روزها بحث داغ بازار سرمایه است. بانکهای کشور با توجه به اینکه در سال جدید باید عصای واقعی اقتصاد کشور باشند خواهند توانست که جای خوبی را در میان سهام بورس داشته باشند و باید به این موضوع به شکل بلند مدت نگاه کرد و برنامه های خرید و فروش سهام را بر اساس روندهای اثرگذار انتخاب کرد.یکی از عواملی که سبب می شود تا بانکها در سال جدید سهم جذابی برای بازار بورس باشند حمایت حقوقی ها از آنها به سبب جریاناتی است که ربط مستقیم به اصلاح کسری بوجه ی کشور دارد. سال آینده شاهد خواهیم بود که بانکها در خرید اوراق از دولت نقش پر رنگی دارند و به این سبب چتر حمایتی دولت را نیز خواهند داشت و این موضوع سبب می شود تا حقوقی ها به منظور جذب خریداران حقیقی در ابتدا خود خریداران خوبی برای سهام بانکها باشند.

در میان بانکهایی که این روزها همیشه بر شاخص کل اثرگذار است نام بانک ملت بیشتر از بانکهای دیگر دیده می شود و این موضوع را باید در جذاب دانستن سهام بانک ملت جستجو کرد. بانک ملت در یکماه قبل با توجه به نوساناتی که در بازار دیده می شد نمودار حرکتی پر فراز و نشیبی را ترسیم کرد اما در نهایت اتفاقات خوبی برای ملتی ها رقم خورد.

در حال حاضر هر سهم بانک ملت ۶.۱۰۰ ریال خرید و فروش که البته بازده روز تا ۶.۴۴۰ متغیر است. وبملت در یکماه گذشته با چندبار شکستن سطح حمایتی حالا به سمت سقفهای قابل پیش بینی در حرکت است. این موضوع را می توان در آخرین پولبک وبملت در بازار بورس مشاهده کرد.

آنطور که از نمودارهای خرید و فروش ملت پیداست تا چند روز دیگر می توان شاهد بود که وبملت سطح مقاومت فعلی را رد خواهد کرد و در کوتاه مدت تا سقف ۷.۰۰۰ پیش خواهد رفت و در این دوره احتمالا با یک اصلاح قیمتی روبرو خواهد شد و به سطح حمایتی قبلی بر میگردد اما آنطور که از تحلیل نمودار بر می آید با برگشت به کف کانال صعودی تا ۸.۴۰۰ پیش خواهد رفت که یعنی شاهد رشد ۳۸ درصدی در فاصله ای کوتاه خواهیم بود. در این دوره می توان به سهامداران پیشنهاد نگهداری و یا خرید بیشتر در بازده ی مورد اشاره داشت تا خجم بالای سهام سود بیشتری را ذخیره کنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.