کد خبر : 3252
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مرداد 1399 - 12:00

به صمت نو(۱)/ عملکرد مثبت وزیر پیشنهادی صمت در زمان سرپرستی

به صمت نو(۱)/ عملکرد مثبت وزیر پیشنهادی صمت در زمان سرپرستی
Print Friendly, PDF & Email

حسین مدرس خیابانی، سرپرست کنونی وزارت صمت به عنوان وزیر به مجلس معرفی شده و طی هفته آینده در صحن علنی مجلس برای دفاع از برنامه‌های خود حاضر خواهد شد. رئیس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان زعفران در رابطه با عملکرد او در دوره سرپرستی می‌گوید: وزیر پیشنهادی در دوره سرپرستی و معاونت عملکرد مثبتی داشته است.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده : غلامرضا میری، رئیس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان زعفران در گفتگو با اکسپورتنا بیان کرد: در جلساتی که با وزیر پیشنهادی داشتم و عملکردی که در مقام سرپرستی و معاونت داشت، او را آدم شایسته‌ای می‌دانم.

او بیان کرد: همان‌طور که مدرس خیابانی در حال حاضر با صلابت و با درایت کار کرده‌ است، امیدواریم در پست و مقام وزارت هم همین‌طور باشد و حامی صادرات و به‌طور کلی اقتصاد کشور باشد.

میری گفت: شرایط کشور بسیار سخت است؛ به‌ویژه که به صادرکنندگان ظلم فراوانی نسبت به واردکنندگان می‌شود؛ چراکه در حال حاضر واردکنندگان از برخی رانت ها بهر می برند و باید این مسئله مورد توجه قرار گیرد. در این رابطه طی جلسه ای با مدرس خیابانی گفتگو کردیم و پیش از آن هم با آقای رحمانی در این رابطه گفتگویی داشته ایم که تاکنون این رایزنی‌ها به نتیجه نرسیده است.

او درباره موضوعات دیگری که وزیر پیشنهادی صمت باید مورد توجه قرار دهد، یادآور شد: وزارت صنعت، معدن و تجارت وزارتخانه‌ای است که صنعت، تجارت و تامین مایحتاج مردم را به عهده دارد. به نظر من وزیر پیشنهادی باید افراد پاک دست و مدیر را برای مدیریت های وزارتخانه انتخاب کند.

رئیس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان زعفران افزود: انتخاب شدگان باید افرادی باشند که قصدشان خدمت به این مردم است. مردم با صداقت با این نظام راه آمدند و کار می‌کنند. هم اکنون اگر در نظر بگیرید، خیلی از مردم (در عین اینکه به وظیفه انسانی خود عمل می‌کنند) بیشتر از خود دولت به افراد نیازمند کمک می‌کنند و باید به این مردم کمک کنیم.

او گفت: وزیر پیشنهادی باید مدیرانی را انتخاب کند که برای مردم کار کنند. به ویژه در کشوری که نیاز به  رونق صادرات غیر نفتی وجود دارد تا با توسعه صادرات محصولات کشاورزی و کالاهای دیگر، ارز وارد کشور کنیم و اشتغال‌زایی کنیم. در شرایط فعلی این می‌تواند رمز موفقیت کشور باشد.

او اضافه کرد: انتظار داریم که حمایت‌های لازم از تولید، صادرات، صنعت و همه اینها انجام شود که در شرایط تحریم از مسیری که سر راه ما گذاشته‌اند -که مسیر بسیار سختی است-، به سلامتی عبور کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.