کد خبر : 19557
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1402 - 7:40

در بررسی پشت پرده مشخص گردید:

جهش صادرات محصولات مارون در اسفند ماه ۱۴۰۱

جهش صادرات محصولات مارون در اسفند ماه ۱۴۰۱
پتروشیمی مارون در صادرات محصولات خود در اسفند ۱۴۰۱ به خوبی عمل نموده و صادرات خود را ۶۲ درصد نسبت مدت زمان مشابه سال قبل افزایش داده است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، پتروشیمی مارون در دوره یک ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۱ رشد خوبی در صادرات محصولات خود داشته و به میزان ۱۵۱۹ میلیارد تومان از محصولات خود را در بازار‌های خارجی به فروش رسانده است.

افزایش ۶۲.۳۳ درصدی صادرات پتروشیمی مارون در اسفند ۱۴۰۱

شرکت پتروشیمی مارون در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ به میزان ۷۹۷ میلیارد تومان صادرات داشته است که این میزان در اسفندماه سال ۱۴۰۱ با افزایش ۶۲.۳۳ درصدی به میزان ۱۵۱۹ میلیارد تومان رسید.

علاوه براین شرکت فوق  ۸۰۹ میلیارد تومان پلی اتیلن سنگین در دوره یک ماه اسفند ۱۴۰۱ در بازار‌های خارجی به فروش رسانده است پلی اتیلن سنگین یکی از محصولات اساسی پتروشیمی مارون می‌باشد میزان صادرات پلی اتیلن سنگین در اسفند ۱۴۰۰ به مقدار ۵۵۴ میلیارد تومان بود.

افزایش ۳۸ درصدی صادرات پلی اتیلن سنگین

مارون با سرمایه ثبت شده ۸۰۰۰ میلیادری در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ به میزان ۵۵۴ میلیارد تومان صادرات پلی اتیلن سنگین داشته که در اسفند ۱۴۰۱ با افزایش ۳۸ درصدی صادرات این محصول به مبلغ ۸۰۹ میلیارد تومان رسید همچنین ترکیب صادرات سایر محصولات پتروشیمی مارون در اسفند ماه سال گذشته به ترتیب شامل بنزین پیرولیز ۲۱۵ میلیارد تومان، دی اتیلن گلایکول ۵۴ میلیارد تومان و منو اتیلن گلایکول ۴۳۹ میلیارد تومان می‌باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.