کد خبر : 20200
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 خرداد 1402 - 12:39

تاسیس مرکز نوآوری و فناوری "سروینو" با حمایت این بانک

حمایت بانک رفاه کارگران از کسب و کار‌های دانش‌بنیان

حمایت بانک رفاه کارگران از کسب و کار‌های دانش‌بنیان
مرکز نوآوری و فناوری "سروینو" با حمایت بانک رفاه کارگران تاسیس می‌شود.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این مرکز در قالب همکاری مشترک بانک رفاه کارگران، دانشگاه صنعتی شریف و شرکت توسعه صنایع نفت و گاز سرو، با هدف حمایت از شکل‌گیری زیست‌بوم استارتاپی و کسب‌وکار‌های مبتنی بر نوآوری تاسیس می‌شود.

بر اساس این گزارش، قرارداد تاسیس این مرکز طی مراسمی در حاشیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی با حضور دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، دکتر محمد جواد شهرابی عامری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و مهندس امیرهومن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع نفت و گاز سرو امضاء شد.


مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در این مراسم بر ضرورت حمایت از کسب و کار‌های دانش‌بنیان تاکید کرد و گفت: آمادگی داریم در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، در سال “مهار تورم و رشد تولید” به سهم خود از توسعه این کسب‌وکار‌ها حمایت کنیم.

دکتر للـه‌گانی با بیان اینکه در حال حاضر ارتباط مناسبی بین دانشگاه و صنعت وجود ندارد، تصریح کرد: تاسیس مرکز نوآوری و فناوری “سروینو” می‌تواند گام اثربخشی به منظور برقراری این ارتباط باشد و بانک رفاه با حمایت از تاسیس این مرکز در راستای بسترسازی توسعه کسب‌کار‌های دانش‌بنیان اقدام خواهد کرد.

دکتر عامری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف نیز در این مراسم گفت: بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر حمایت‌های موثری از حوزه صنعت داشته است و با حمایت از تاسیس مرکز “سروینو” اقدام دیگری در تداوم حمایت‌های این بانک از این حوزه را شاهد بودیم که ماحصل آن حرکت در مسیر شکل‌گیری زیست‌بوم استارتاپی در کشور خواهد بود.

مهندس کریمی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع نفت و گاز سرو نیز طی سخنانی در این مراسم با قدردانی از حمایت بانک رفاه کارگران از تاسیس مرکز “سروینو” گفت: این بانک مزین به نام کارگران است و بنده افتخار می‌کنم فرزند یک کارگر هستم. بدن شک حضور این بانک در تاسیس این مرکز را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم در نهایت مایه خیر و برکت برای مردم میهن اسلامی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.