کد خبر : 20360
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1402 - 11:26

اعطای تندیس رضایتمندی مشتری به هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران

اعطای تندیس رضایتمندی مشتری به هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران
هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران (TIT) در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس شد.

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در حوزه مهارت‌های ارتباطی، آینده نگری برای پیاده سازی در crm، آموزش‌ها و چشم‌انداز و اهداف و همچنین فعالیت‌های بهبود برنامه‌ریزی در حوزه رضایت مشتری، لوح تقدیر و تندیس هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به مهران مظفری مهر مدیرعامل هلدینگ TIT اعطا شد.

در بخشی از لوح تقدیر اعطایی آمده است: اینک با توجه به فعالیت‌های شایسته و اقدامات موثر شما در بهبود فضای کسب و کار و ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان تندیس و اعتلای میهن، برماست تا با تقدیری درخور توجه در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید، شما را در این مسیر سخت و پرمشقت همراهی نمائیم.

هفتمین اجلاس سراسری رضایت مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید، با حضور مقام‌هایی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور اقتصادی و دارایی، چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های دولتی در تهران برگزار شد.

اهداف و محور‌های هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری شامل تشریح مدل‌های موثر مدیریت ارتباط با مشتری، شناخت بازار هدف و شناسایی انتظارات مشتریان، نقش سیاست‌های پولی و مالی در مهار تورم و رشد تولید، ارائه و بررسی راهکار‌ها و الزامات تحقق مهار تورم و رشد تولید، بررسی انعکاس صدای مشتری در تامین نیاز‌های تولیدکنندگان، اشاعه فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازار‌های رقابتی و بررسی چالش‌های ارکان مدیریتی و روابط بین کارکنان و مشتریان به عنوان یکی از منابع اصلی سازمان بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.