کد خبر : 20379
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1402 - 13:13

کشنده فاو در بورس کالا عرضه می‌شود

کشنده فاو در بورس کالا عرضه می‌شود
کشنده FAW CA۴۱۸۰ روز سه شنبه ۲۳خرداد با قیمت پایه ۳میلیارد و ۴۸ میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود. سررسید قرارداد خرید سلف این کشنده ۲۳مرداد ۱۴۰۲ است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، خریداران برای انجام این معاملات باید کد بورسی داشته باشند. دریافت کد بورسی از طریق ثبت نام در سامانه سجام و انجام مراحل قانونی این فرآیند امکان پذیر است؛ لذا توصیه می‌شود خریداران چند روز کاری را برای این امور اختصاص دهند. در این معاملات اشخاص حقیقی و حقوقی مجاز به خرید و اعلام قیمت هستند.

کشنده CA۴۱۸۰ مجهز به یک موتور ۶ سیلندر خطی، ۲۴ سوپاپ، با ظرفیت ۱۱۰۴۰ سی سی توربو شارژر ساخت شرکت Wuxi با سطح آلایندگی یورو ۴ و یک جعبه دنده ۱۶ سرعته MT برند ZF است. حداکثر قدرت تولید شده توسط این موتور معادل ۴۲۰ اسب بخار و حداکثر نیروی گشتاوری آن ۱۹۰۰ نیوتن متر است و این نیرو امکان حمل وزنی معادل ۴۲ تن را مهیا می‌سازد. این کشنده در کنار تمامی امکانات رفاهی و امنیتی خود مجهز به یخچال و دوربین ثبت وقایع نیز است.

سیبا موتور یکی از شرکت‌های تجاری گروه بهمن و نماینده انحصاری FAW در ایران است. وزارت صنعت، معدن و تجارت این شرکت را از نظر ارائه خدمات فروش و پس از فروش حائز رتبه برتر ارزیابی کرده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.