کد خبر : 20478
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1402 - 8:22

سود پایه هرسهم بانک گردشگری به ۱۲۱۰ ریال رسید

سود پایه هرسهم بانک گردشگری به ۱۲۱۰ ریال رسید
بانک گردشگری در سال گذشته برای هر سهم خود ۱۲۱۰ ریال سود شناسایی نموده است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، بانک گردشگری که با نماد وگردش در بازار سرمایه شناخته می‌شود در سال گذشته به ازای هر سهم ۱۲۱۰ ریال سود محقق نموده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳۴% افزایش داشته است.

همچنین درآمد بانک گردشگری از محل درآمد تسهیلات اعطایی و سپرده گذاری و اوراق بدهی در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ به میزان ۱۶۲۱۷ میلیارد تومان بوده است.

۱۸۱۴ میلیارد تومان سود وگردش در سال ۱۴۰۱

وگردش در سال طی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰ به مقدار ۶۷۶۷ میلیارد تومان درآمد از محل درآمد تسهیلات اعطایی و سپرده گذاری و اوراق بدهی شناسایی نموده بود که در سال گذشته این درآمد با افزایش ۱۴۰ درصدی به میزان ۱۶۲۱۷ میلیارد تومان رسید علاوه بر این  بانک گردشگری با سرمایه ثبت شده ۱۵۰۰۰ میلیاردی  در سال ۱۴۰۰ به میزان ۵۴۲ میلیارد تومان سود شناسایی نموده بود که با افزایش ۲۳۵ درصدی به ۱۸۱۴ میلیارد تومان در سال گذشته رسیده است.

رشد ۵۵ درصدی جمع درآمد‌های عملیاتی وگردش

درآمد گردشگری از محل کارمزد‌های دریافتی با رشد ۵۵ درصدی به ۸۲۱ میلیارد تومان رسیده است و همچنین جمع درآمد‌های عملیاتی این بانک از ۳۵۴ میلیارد تومان به ۵۵۱ میلیارد تومان رسید و در این بخش نیز شاهد افزایش ۵۵ درصدی بوده ایم. علاوه بر این خالص سود مبادلات و معاملات ارزی این بانک از ۶ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به ۵۵.۴ میلیارد تومان رسیده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.