کد خبر : 20482
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1402 - 8:29

۸۲۰ میلیارد تومان صادرات یک ماهه مارون

۸۲۰ میلیارد تومان صادرات یک ماهه مارون
پتروشیمی مارون در اردیبهشت امسال بالغ بر ۸۲۰ میلیارد تومان صادرات داشته است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، پتروشیمی مارون در اردیبهشت ماه امسال بالغ بر ۸۲۰ میلیارد تومان از محصولات خود را در بازار‌های خارجی عرضه نموده است صادرات مارون در اردیبهشت ماه سال گذشته ۶۵۲ میلیارد تومان بود.

صادرات بنزین پیرولیز در اردیبهشت ۱۴۰۲ به ۱۱۰ میلیارد تومان رسید

پتروشیمی مارون با سرمایه ثبت شده ۸۰۰۰ میلیاردی در طی عملکرد یک ماهه اردیبهشت ماه سال گذشته ۶۵۲ میلیارد تومان فروش داشت که در اردیبهشت ماه سال جدید با افزایش ۲۵.۷ درصدی به میزان ۸۲۰ میلیارد تومان رسید همچنین مارون در اردیبهشت ماه سال گذشته صادراتی در بخش بنزین پیرولیز نداشته که امسال ۱۱۰ میلیارد تومان از محصول فوق را در بازار‌های خارجی به فروش رسانده است.

جمع فروش پتروشیمی مارون در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ به عدد ۱۵۱۶ میلیارد تومان رسید که از این مبلغ ۸۲۰ میلیارد تومان متعلق به صادرات و ۶۹۵ میلیارد تومان مربوط به فروش محصولات در بازار‌های داخلی می‌باشد.

۱۰۵ میلیارد تومان هزینه یوتیلیتی مارون در اردیبهشت  ۱۴۰۲

هزینه یوتیلیتی و مصارف مارون برای اردیبهشت ماه امسال به ترتیب برای آب بدون املاح ۱۳.۲ میلیارد تومان، آب خریداری شده ۲.۷ میلیارد تومان، آب مصرفی ۱.۵ میلیارد تومان، برق ۲۸.۶ میلیارد تومان، بخار ۷ میلیارد تومان، نیتروژن ۸.۲ میلیارد تومان، هوای ابزاری دقیق ۱.۴ میلیارد تومان، هوای سرویس ۷۰۰ میلیون تومان و گاز طبیعی ۴۰ میلیارد تومان می‌باشد.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.