کد خبر : 20489
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1402 - 5:38

پس از ۷ سال صورت گرفت؛

موفقیت شرکت نفت ایرانول در اورهال پالایشگاه روغنسازی تهران

موفقیت شرکت نفت ایرانول در اورهال پالایشگاه روغنسازی تهران
عملیات تعمیرات اساسی (اورهال) واحد تصفیه با فورفورال (F.E.U) پالایشگاه روغنسازی تهران ایرانول پس از ۷ سال با هدف افزایش راندمان تولید، بالا بردن کیفیت محصولات و جلوگیری از اتلاف منابع انجام شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، این اقدام با توجه به آخرین اورهال انجام شده در واحد تصفیه با فورفورال (F.E.U) پالایشگاه روغن سازی تهران در سال ۱۳۹۵، در اردیبهشت ماه سال جاری جهت جلوگیری از اتلاف منابع، افزایش راندمان و همچنین کاهش توقفات عملیاتی، نسبت به انجام تعمیرات اساسی واحد فورفورال اقدام شد.

بر اساس این گزارش، در سالی که توسط مقام معظم رهبری بنام ” مهار تورم، رشد تولید” مزین گردید با حرکت جهادی، همدلی و تلاش شبانه روزی مجموعه مدیران و کارکنان شرکت نفت ایرانول، تعمیرات اساسی واحد فورفورال FEU، اجرای Tie-In‌های پروژه افزایش راندمان واحد موم گیری، پروژه تعویض مخزن TK-۱۳۰۱ و تعویض وصل V-۱۴۰۹ بطور همزمان به بهره برداری کامل رسید.

در راستای اجرای این پروژه، طبق برنامه ریزی صورت گرفته تعداد ۵۴۶ فعالیت تعمیراتی با صرف حدود ۴۰، ۰۰۰ نفر ساعت نیروی انسانی مداوم و شبانه روزی و در مدت زمان ۲۰ روز کاری در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در پالایشگاه روغن سازی تهران اجرا گردید.

گفتنی است، این مهم با همکاری واحد‌های تعمیرات، مهندسی فرآیند، بازرسی فنی، مهندسی عمومی، ایمنی و آتش نشانی، طرح و توسعه، بازرگانی و انبار قطعات یدکی انجام و تمامی مراحل عملیات اورهال توسط مهندسین، متخصصان و کارگران متعهد و متخصص پالایشگاه روغن سازی تهران انجام شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.