کد خبر : 20542
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 تیر 1402 - 10:04

سید ابوتراب فاضل مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع و معادن غدیر در همایش تامین مالی پروژه‌های حوزه معدن و صنایع معدنی:

مجتمع فولاد غدیر نی ریز تجربه موفق تامین مالی از طریق بازار سرمایه است

مجتمع فولاد غدیر نی ریز تجربه موفق تامین مالی از طریق بازار سرمایه است
چهارمین کنفرانس تخصصی استیل پرایس با موضوع تامین مالی پروژه‌های حوزه معدن و صنایع معدنی از ساعت ۹ صبح امروز در هتل پارسیان اوین آغاز به کار کرد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز سید ابوتراب فاضل مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع و معادن غدیر در این همایش با اشاره به جایگاه خوب فولاد کشور در جهان اظهار داشت: قدمت حضور کشور در بخش فولاد و خودرو یکی است و خوشبختانه ما در تولید فولاد در جهان در رتبه دهم هستیم، اما در صنعت خودرو در جهان جایگاهی نداریم.

وی راهکار‌های تامین مالی پروژه‌های حوزه معدن و صنایع معدنی را شامل سرمایه‌گذاری خارجی، تسهیلات بانکی، سود شرکت‌ها و بازار سرمایه دانست و با بررسی هر راهکار افزود: تنها راه حل تامین مالی در حال حاضر از طریق بازار سرمایه است و بهترین وضعیت آن اوراق است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع و معادن غدیر عرضه محصول مجتمع فولاد غدیر نی ریز در بورس به عنوان یکی از روش‌های تامین مالی را تجربه بسیار موفقی در بازار سرمایه عنوان کرد و با اشاره به برخی از چالش‌های تامین مالی از طریق بازار سرمایه افزود: ۱۰۸ هزار میلیارد تومان تامین مالی از طریق اوراق بوده است که دولت بزرگترین مصرف‌کننده آن بوده است.

گفتنی است دکتر مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز سخنران پنل دوم این همایش با موضوع ابزار‌ها و روش‌های تامین مالی مبتنی بر بدهی در کشور خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.