کد خبر : 20582
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 تیر 1402 - 20:12

تخریب مدیران خوشنام صنعت پتروشیمی، به چه قیمت!!!

تخریب مدیران خوشنام صنعت پتروشیمی، به چه قیمت!!!
پتروشیمی مارون و امین امرائی مدیرعامل این پتروشیمی به تازگی مورد هجمه‌ی خبری یکی از سایت‌های داخلی قرار گرفته است؛ اما بررسی عملکرد این مدیر جوان نشان می‌دهد این حرکت به دور از انصاف و اخلاق حرفه‌ای صورت گرفته است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، به تازگی و در طی چند روز گذشته پتروشیمی مارون و مهندس امین امرائی مدیرعامل این پتروشیمی با هجمه‌ی شدید خبری یکی از سایت‌های داخلی مواجه شده است که در این یادداشت سعی کرده‌‎ایم به دور از هیاهوی خبری و با کمی انصاف به بررسی این موضوع بپردازیم:

با سر کار آمدن تیمی از جوان‌ترین مدیران فنی و متخصص در صنعت پتروشیمی و تزریق خون جدید و پرانگیزه در شاهرگ این صنعت، طی چند ساله‌ی اخیر، جهش قابل توجهی پیش روی این صنعت قرار گرفت.

یکی از این مدیران، امین امرائی است که پس از عملکرد کم نظیر در پروژه‌های عظیم صنعتی و سپس پتروشیمی شیراز، به مدیرعاملی پتروشیمی مارون رسید.

انتصابی که جوانگرایانه بود اما، جوانی با تجربه، جوانی که تجربه‌ی مدیریت نفت پارس و پروژه‌ی آماک و پتروشیمی شیراز را در کارنامه‌ی موفق خود داشت. بررسی عملکرد امرائی نشان می‌دهد تلاش بی‌وقفه و بهره‌گیری مناسب از دانش فنی و مهندسی این مدیر جوان در مسیر پیشرفت پتروشیمی مارون بسیار موثر بوده است.

عملکرد مثبت امرائی در پتروشیمی مارون و پروژه‌های بزرگ طراحی شده که چشم‌اندازی امیدآفرین؛ خلق کرده است، در کنار گسترش امور رفاهی پرسنل، موجب ایجاد نگاه مثبت عمومی و آرامش خاطر کارکنان و خانواده‌های پرسنل زحمتکش مارون شد.

از آغاز مدیریت امین امرائی؛ یکی دو سایت ضد انقلاب خارج از کشور که کار اصلی آن‌ها انتشار اخبار کذب و دروغ‌پردازی است و از طرفی تاب تحمل موفقیت جوانان انقلابی و پیشرفت صنعت پتروشیمی به عنوان یکی از استراتژی‌ترین صنایع کشور را نداشتند با نشر خبر‌های کذب تلاش کردند تا بتوانند چهره‌هایی مانند امین امرائی را تخریب کنند، اما تیر‌های آن‌ها به سنگ خورد!

آنچه از مجمع موفق مارون به چشم آمد، مژده‌ی امیدآفرین اجرای همزمان ۱۶ پروژه زنجیره ارزش بود که پتروشیمی مارون آینده را رقم می‌زند؛ مژده‌ای که کام سهامداران و تمام مردم ایران عزیز را شیرین کرد؛ حال چگونه است که یکی از سایت‌های داخلی که تا همین چند ماه قبل از جمله بازنشرکنندگان موفقیت‌های امین امرائی و پتروشیمی مارون بود، در اقدامی تامل برانگیز! طی چند روز گذشته، با تغییر جهت رسانه‌ای، مشغول تخریب پتروشیمی مارون و امین امرائی شد؛ حرکتی که شاید برای بسیاری از دوستان حرفه‌ای اهل قلم و رسانه، شائبه‌های زیادی را به دنبال داشت.

سوالی که برای بسیاری از دوستان رسانه‌ای مطرح است این است که: چه شده که این رسانه به جای امیدآفرینی رسانه‌ای که محور اصلی فرمایشات مقام معظم رهبری است؛ اینگونه در آسیاب دشمن، آب می‌ریزند و در حال بازگو کردن همان اکاذیبی هستند که توسط رسانه‌های بیگانه و ضد انقلاب؛ مطرح می‌شوند.

بدون شک نقد صحیح و برمدار دانش و تخصص، برای همگان قابل پذیرش است، اما بازی کردن در زمین دشمن و آب به آسیاب بیگانگان ریختن، در خور شان هر رسانه‌ای نیست.

به عنوان یک همکار رسانه‎ای توصیه می‌کنیم مسیر حرکت خود را از مسیر رسانه‌های ضد انقلاب، جدا کنید و به جای القای یاس و ناامیدی و تخریب وجهه فرزندان برومند ایران اسلامی‌مان، در راه آبادی و امیدآفرینی مردم عزیزمان گام بردارید و راه خود را از راه دشمنان دیرین و قسم خورده و شکست خورده این مرز و بوم، جدا کنید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.