کد خبر : 20649
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1402 - 7:20

برگزاری جشنواره یک حساب، چند رویا توسط کانون جوانه‌های بانک ملی ایران

برگزاری جشنواره یک حساب، چند رویا توسط کانون جوانه‌های بانک ملی ایران
کانون جوانه‌های بانک ملی ایران، جشنواره افتتاح حساب قرض الحسنه و کوتاه مدت با عنوان «یک حساب، چند رویا» را ویژه افراد زیر ۱۸ سال و با جوایز ویژه برگزار می‌کند.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این جشنواره که همزمان با عید سعید قربان آغاز شده و تا بیستم شهریورماه مصادف با سالروز تاسیس بانک ملی ایران ادامه خواهد داشت، کودکان و نوجوانان می‌توانند به همراه یکی از والدین خود و با در دست داشتن مدارک شناسایی به نزدیکترین شعبه بانک ملی ایران مراجعه و نسبت به افتتاح حساب کانون جوانه‌ها و یا افزایش موجودی اقدام کنند. شرط شرکت در قرعه کشی داشتن موجودی حداقل به میزان ۵۰۰ هزار ریال در روز پایانی جشنواره است.

شایان ذکر است پس از افتتاح حساب، افراد بالای ۷ سال می‌توانند نسبت به دریافت جوانه کارت اقدام کنند و به کودکان زیر ۷ سال نیز دفترچه حساب بانکی ارائه خواهد شد.

جوایز متعدد و هیجان انگیز این جشنواره شامل PS۴، دوچرخه، ساعت هوشمند، دوربین عکاسی چاپ فوری، اسکیت برد، اسپیکر بلوتوثی، ایرپاد و صد‌ها جایزه نقدی، پس از پایان جشنواره، به قید قرعه به برندگان اهدا می‌شود.

گفتنی است کانون جوانه‌های بانک ملی ایران از سال ۱۳۹۱ با هدف آموزش مسائل بانکی و افزایش سواد مالی به رده سنی کودک و نوجوان ایجاد شده و در تلاش است با به کارگیری شیوه‌ها و ابزار‌های مختلف از جمله بازی، سرگرمی، برگزاری رویدادها، برپایی مسابقات و جشنواره‌ها و … مخاطبانش را هر چه بیشتر با مفاهیم حوزه پولی و اقتصادی آشنا کند.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با ارسال عدد ۷۷ به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ عضو کانال کانون جوانه‌ها در پیام رسان بله شوند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.