کد خبر : 20686
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 تیر 1402 - 7:37

پرداخت بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در خردادماه سال جاری

پرداخت بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در خردادماه سال جاری
بانک سپه در خرداد‌ماه سال جاری در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ ۲۶ هزار و ۹۶ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال در قالب بیش از ۲۰ هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری، اشتغالزائی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی و کمک ودیعه مسکن پرداخت کرده است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، این بانک که در زمره بانک‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج است، در خردادماه سال جاری به ۹ هزار و ۲۴۷ پرونده به میزان ۱۹ هزار و ۹۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با کارمزد ۴ درصد پرداخت کرده است.

این در حالی است که در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری، بانک سپه در مدت اشاره شده ۶ هزار و ۲۰۸ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال برای ۹ هزار و ۷۹۶ فقره پرونده اختصاص داده است.

بانک سپه همچنین مبلغ ۳۳۸ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال جمعاً بابت ۲۵۲ فقره تسهیلات اشتغا‌لزائی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از محل سهمیه ابلاغی قانون بودجه سال ۱۴۰۱، در خرداد‌ماه سال جاری پرداخت کرده است.

این بانک همچنین به تعداد ۷۳۵ فقره پرونده تسهیلات کمک ودیعه مسکن مستأجرین در مدت مذکور، مبلغ ۴۵۵ میلیارد ریال اختصاص داده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.