کد خبر : 20730
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1402 - 6:12

رونمایی از پروژه عزم ملی جنوب تهران ۷۵۰

رونمایی از پروژه عزم ملی جنوب تهران ۷۵۰
در جلسه‌ای با حضور بیژن مقدم بیرانوند عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی تهران، علیرضا جعفری رئیس اداره امورشعب جنوب تهران، روسای حوزه ها، شعب تابعه و دیگر مسئولان از پروژه عزم ملی جنوب تهران ۷۵۰، رونمایی شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مقدم بیرانوند در این جلسه با اشاره به نقش و اهمیت بازاریابی گفت: در حال حاضر موضوعی مهمتر از بازاریابی و جذب منابع در بانک وجود ندارد و همه بخش‌ها باید در بخش بازاریابی فعال شوند و فرهنگ بازاریابی در کل ادارات امور و شعب نهادینه شود.

عضو هیات عامل بانک ملی ایران از تلاش‌های کارکنان جنوب تهران و کسب رتبه ششم کشور و برتر تهران قدردانی کرد و اظهار داشت: اداره امور شعب جنوب تهران با جذب ۱۲.۵ همت منابع در سال گذشته نقش موثری در بهبود نقدینگی بانک داشته است که این امر نشان دهنده برنامه ریزی هوشمندانه و تلاش سازنده همه کارکنان در سطح این اداره امور شعب است.

معاون امور شعب و بازاریابی تهران، کم بودن میزان ‏NPL اداره امور شعب جنوب تهران را نشان از تعهد، امانتداری و صادقانه کار کردن کارکنان این اداره امورشعب دانست و گفت: پست و مقام در اختیار افراد، امانتی از سوی خدا جهت انجام ماموریت و رسالت تعیین شده است و هر کسی در هر جایگاهی که باشد باید به تمامی وظایفی که بر عهده اش گذاشته شده است به درستی عمل کند تا نتایج مطلوب عاید جمع شود.

مقدم بیرانوند ضمن تشکر از ارکان اعتباری شعب و اداره امور شعب جنوب تهران در تعهد و امانتداری در صرف منابع بانک، بهداشت اعتباری را بهداشت اعتقادی دانست و افزود: منابع بانک باید در بخش تولید صرف شود که اثر بخشی لازم را در جامعه ایجاد کند.

بیرانوند در ادامه سخنان خود بر پرداخت تسهیلات تکلیفی وخرد تاکید کرد و آن را یک وظیفه شرعی، قانونی وملی دانست و افزود: بایداین موضوع را به عنوان یک فرصت ونعمت دنیوی در راستای کمک به آحاد متوسط وکم درآمدجامعه و یک فرصت و ذخیره اخروی باورداشته باشیم واینگونه تسهیلات را بانهایت تکریم وتسریع برداخت کنیم.

وی پروژه عزم ملی جنوب تهران، ۷۵۰ را طرح و استراتژی خلاقانه در امر بازاریابی دانست و گفت: با توجه به وضعیت نقدینگی بانک باید تیم بازاریابی در ادارات امور شعب گسترش یافته و همه ارکان شعب و ادارات امور در بازاریابی و جذب مشتری مشارکت کنند و به صورت هفتگی عملکرد شعب مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

در ادامه این جلسه علیرضاجعفری رئیس اداره امور شعب جنوب تهران *عزم ملی جنوب تهران* ر ا حاصل بکارگیری خلاقیت و نوآوری در تعیین هدف سازمانی و ترسیم مسیر‌های دستیابی به هدف دانست و بیان داشت: اعطای ۷۰ عدد تندیس اعتماد به مشتریان ویژه در سال گذشته نشان داد که ما سالهاست فقط بانکداری خدماتی انجام داده‌ایم و امروز زمان آن رسیده‌است که به سمت بانکداری شرکتی و تجاری حرکت کنیم.

علیرضا جعفری با اشاره به راه اندازی نهضت بازاریابی منطقه و فرا منطقه‌ای گفت: برای دستیابی به هدف ۷۵۰ هزار میلیارد ریال منابع، طرح و برنامه‌های مختلفی توسط کارشناسان اداره امور شعب طراحی شده است که توسعه واحد بازاریابی اداره امور شعب، آموزش میدانی برخی از همکاران منتخب و علاقمند، تعیین فرهنگ بانکداری شرکتی و تجاری (تعیین هدف ۱۰ مشتری بزرگ و شرکتی برای هر شعبه)، تبیین قانون ۱ به ۹۹ (جذب یک درصد مشتری تجاری و شرکتی از کل پرونده‌های اعتباری هر شعبه) و طراحی و اجرای جشنواره جاری طلایی از جمله این برنامه‌ها است.

وی در پایان سخنان خود ضمن تاکید به اهمیت کسب درآمد‌های اعتباری، پرداخت تسهیلات تکلیفی (ازدواج، فرزندآوری، طرح جهش تولید مسکن) را نیز امری خداپسندانه دانست و اظهار امیدواری کرد تا با همت و تلاش همه همکاران در جهت دستیابی به اهداف عالیه بانک گام بردارند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.