کد خبر : 20782
تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1402 - 6:34

۸ هزار صندوق امانات جدید در شعب منتخب بانک گردشگری ایجاد شد

۸ هزار صندوق امانات جدید در شعب منتخب بانک گردشگری ایجاد شد
بیش از ۸۰۰۰ صندوق امانات جدید شامل ۸۰۰ صندوق بزرگ، ۵۰۰ صندوق متوسط و ۶۷۰۰ صندوق کوچک در شعب منتخب بانک گردشگری در تهران و شهرستان‌ها ایجاد شده است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، صندوق‌های امانات بانک با هدف حفظ اسناد و دارایی‌های ارزشمند مشتریان از سال‌های گذشته در شعب منتخب بانک دایر شده و در خدمت مردم قرار گرفته است.

در مجموع تعداد صندوق‌های امانات این بانک حدود ۱۳ هزار صندوق است که شامل بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ صندوق کوچک، بیش از یک هزار و ۲۰۰ صندوق متوسط و بیش از یک هزار و ۲۰۰ صندوق بزرگ می‌شود.

در حال حاضر ۱۱ شعبه منتخب بانک گردشگری در تهران و شهرستان‌ها، صندوق‌های امانات خود را به مشتریان و متقاضیان اجاره می‌دهند.

صندوق‌های امانات بانک گردشگری در شرایط امروز بهترین راه برای حفظ اسناد ارزشمند و سرمایه‌های مردم است.

شرایط استفاده از صندوق امانات بانک گردشگری برای همه افراد یکسان و مدت اجاره این صندوق‌ها یک ساله است و تمدید آن منوط به موافقت بانک خواهد بود. زمان استفاده از صندوق امانات بانک نیز فقط در ساعات اداری میسر است.

از جمله مزایا و ویژگی‌های صندوق امانات بانک گردشگری می‌توان به قیمت مناسب برای ودیعه سالیانه و اجاره بهای ماهانه، ابعاد مختلف صندوق‌ها متناسب با نیاز مشتریان، امنیت خاطر از نگهداری مناسب و ایمن سرمایه و اشیای قیمتی، عدم نیاز به در اختیار قراردادن محتویات صندوق به بانک و ایمنی در برابر آتش سوزی، سرقت و … اشاره کرد.

در حال حاضر امکان اجاره صندوق امانات از طریق مراجعه حضوری به شعب فراهم شده و به صورت آنلاین و غیرحضوری، از طریق اپلیکیشن TOBANK (شعبه مجازی بانک گردشگری) به نشانی tobank.ir امکان‌پذیر است.

متقاضیان به منظور دریافت اطلاعات بیشتر به شعب بانک گردشگری و وب سایت بانک به نشانی Tourismbank.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۳۹۵۰ تماس حاصل کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.