کد خبر : 20929
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1402 - 9:46

برگزاری جلسه معارفه اعضای کمیته انضباطی کارکنان بانک ایران زمین

برگزاری جلسه معارفه اعضای کمیته انضباطی کارکنان بانک ایران زمین
جلسه معارفه اعضای جدید کمیته انضباطی کارکنان بانک ایران زمین با حضور مدیرعامل، رئیس هیأت مدیره، معاون حقوقی و وصول مطالبات، مدیر امور توسعه سرمایه انسانی، مدیر امور روابط عمومی و علی محمدی معتمد رئیس اداره امور کارکنان و خدمات رفاهی این بانک برگزار شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات اعضای کمیته انضباطی در دوره قبل، بر برگزاری مستمر و منظم کمیته تاکید کرد و گفت: مسئولیت مهمی بر دوش یکایک اعضای کمیته گذاشته شده است و باید با جدیت و در کمال بی طرفی عملکرد کارکنان را تا رسیدن به نتیجه پیگیری کنند.

سید حسن سلطانی فیروز رئیس هیأت مدیره بانک ایران زمین ضمن قدردانی از کلیه همکاران به دلیل مشارکت حداکثری در انتخابات اعضای جدید کمیته انضباطی، گفت: اعضای کمیته باید امانت دار اسرار کارکنان باشند و تحت هیچ شرایطی اطلاعات همکاران را در اختیار سایر کارکنان قرار ندهند.

در این مراسم از سید حسن سلطانی به عنوان نماینده هیأت مدیره، اویس رحیمی به عنوان نماینده مدیرعامل، علی گلشنیان، مجتبی قناعتیان و زنده یاد پژمان اکبرزاده به عنوان اعضای دوره گذشته کمیته انضباطی تقدیر و قدردانی شد.

همچنین سید حسن سلطانی و اویس رحیمی مجدداً به عنوان نمایندگان هیأت مدیره و مدیرعامل، حمیدرضا ابوالفتحی، احمد مقصودلو و میثم ابوالحسنی پور به عنوان اعضای جدید کمیته انضباطی کارکنان معرفی شدند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.