کد خبر : 21020
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 9:09

شهردار اصفهان در حاشیه برگزاری نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت:

بنای ما بر استفاده از ظرفیت محصولات گروه بهمن در شهر اصفهان است

بنای ما بر استفاده از ظرفیت محصولات گروه بهمن در شهر اصفهان است
گروه بهمن با طیف متنوعی از محصولات با قابلیت‌های خدمات شهری و حمل و نقل تجاری به نمایشگاه اصفهان رفت.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، علی قاسم زاده، شهردار اصفهان با تاکید بر ظرفیت‌های بالقوه گروه بهمن می‌گوید:《تولیدات گروه بهمن متنوع و از موتورسیکلت تا خودرو‌های تجاری برای اهداف شهری و خدمات شهری قابل استفاده است. 》

تعبیر تنوع محصولات شهری گروه بهمن که توسط شهردار اصفهان استفاده شد، اشاره به خودرو‌های اتش نشانی و حمل زباله تولیدی بهمن دیزل و اتوبوس‌های شهری شرکت اسنا است که ویژه خدمات شهری و حمل و نقل شهری تولید می‌شوند و شهردار اصفهان نیز در این بازدید در جریان استاندارد‌های خودروی آتش نشانی تولیدی بهمن دیزل قرار گرفت.

شهردار اصفهان همچنین  از اتوبوس ۱۸متری و ۱۲متری تولیدی شرکت اسنا (عضو گروه بهمن) بازدید کرد و در جریان امکانات رفاهی این اتوبوس نظیر تهویه مطبوع، فناوری تصفیه کابین مسافران از الایندگی‌ها و عوامل ویروسی و…، USB شارژ تلفن همراه مسافران و همینطور قابلیت‌های راننده نظیر دوربین ۳۶۰درجه، دوربین کنترلی کابین مسافران و… قرار گرفت.

شهردار اصفهان در این بازدید توافق ایران دوچرخ (از دیگر شرکت‌های گروه بهمن) با شهرداری تهران در راستای عرضه موتور‌های برقی را الگوی قابل اجرا در دیگر شهر‌ها دانست.

ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت اصفهان از ۱۰ مرداد الی ۱۳ مرداد از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار می‌شود.

در این دوره گروه بهمن با محصولات اتوبوس ۱۲متری و ۱۸متری، مینی‌باس پگاسوس، کشنده FAW۴۶۰ و کشنده امپاور BD۵۰۰، کامیون امپاور BD۳۰۰ و فورس F۲۱۰، پیکاپ G۹ و کاپرا، ون باری اینرودز و موتورسیکلت‌های متنوع خود حضور دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.