کد خبر : 21259
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 شهریور 1402 - 8:11

رکوردشکنی تاریخی در پتروشیمی امیرکبیر

رکوردشکنی تاریخی در پتروشیمی امیرکبیر
مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر گفت: با تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت، رکورد تولید ماهیانه محصولات پلیمری در مرداد ماه سال ۱۴۰۲ شکسته شد و حد نصاب تازه‌ای از خود به جای گذاشت.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی امیرکبیر، دکتر سعید صادقی با اشاره به تغییر سیاست‌ها و ایجاد رویکرد جدید در جهت ارتقای جایگاه این شرکت، افزود: با بررسی و ارزیابی اطلاعات منتشر شده، میزان رشد تولید محصولات پلیمری به ۶۷ هزار تن در ماه رسید که در تاریخ پتروشیمی امیرکبیر بی سابقه بوده است.

وی اظهار داشت: رشد تولید و فروش محصولات پلیمری، حفظ زنجیره ارزش و ثروت آفرینی ملی توسط پتروشیمی امیرکبیر با وجود تحریم‌های ظالمانه، ارزش این دستاورد‌ها را دوچندان کرده است.

مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر افزود: این رکورد تاریخی در مرداد ماه سال جاری که دمای هوا در منطقه به بیشترین حد ممکن رسیده محقق شده که حاصل ایثار جوانان ایرانی است که با وجود دشواری‌های بزرگ، به دنبال افتخار آفرینی برای ایران اسلامی هستند.

وی در ادامه با تقدیر از پرسنل این شرکت تصریح کرد: این رکورد تاریخی در حالی اتفاق افتاد که شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ماه‌های اخیر با چالش‌های بسیاری خصوصا در بخش تامین خوراک مواجه بوده است که با فضل خدا و تعاملات صورت گرفته این تهدیدات به فرصت بدل شد.

صادقی با اشاره به تحقق شعار سال، اظهار داشت: علیرغم وجود معضلات عدیده زیرساختی طی سالیان متمادی، پرسنل شرکت پتروشیمی امیرکبیر با تغییر نگرش و کار جهادی، ضمن تحقق شعار سال و عمل به منویات مقام معظم رهبری، زمینه ساز خلق رکورد تولید و سودآوری برای سهامداران گردیده اند.

پتروشیمی امیرکبیر یکی از بزرگترین تولید کننده‌های پلی اتیلن در ایران است که مجتمع آن در سایت چهار منطقه ویژه پتروشیمی بندر ماهشهر قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.