کد خبر : 21355
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 7:52

دومین دوره همایش و نمایشگاه معدن‌کاری دیجیتال با حضور شرکت فولاد خوزستان آغاز به کار کرد

دومین دوره همایش و نمایشگاه معدن‌کاری دیجیتال با حضور شرکت فولاد خوزستان آغاز به کار کرد
دومین دوره همایش و نمایشگاه معدن‌کاری دیجیتال امروز سه شنبه ۷ شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور گروه فولاد خوزستان و جمعی از مدیران شرکت‌های فولادی و معدنی در سالن همایش هتل المپیک شروع به کار کرد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از خبرنگار روابط‌ عمومی فولاد خوزستان، دومین دوره همایش و نمایشگاه معدن‌کاری دیجیتال امروز سه شنبه ۷ شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور گروه فولاد خوزستان و جمعی از مدیران شرکت‌های فولادی و معدنی در سالن همایش هتل المپیک شروع به کار کرد.

در این نمایشگاه که توسط گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد برگزار می‌گردد، در راستای به کارگیری تکنولوژی‌های نوین صنایع معدنی، معرفی شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های پیشرو و با گردهم آمدن ارکان تاثیرگذار این حوزه از جمله شرکت‌های بزرگ معدنی، فولادی، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها، سرمایه‌گذاران و نخبگان داخلی و بین‌المللی، انقلاب صنعتی نسل چهارم در این حوزه مورد بررسی تخصصی قرار خواهد گرفت. همچنین در این رویداد آخرین تحولات روز دنیا در حوزه هوشمندسازی معادن مورد مطالعه قرار می‌گیرد و امید است با بحث و تبادل نظر تخصصی کارشناسان، نیاز‌های این حوزه شناسایی و راهکار‌های کارآمدی مطرح شود.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، به همراه مدیران شرکت فولاد خوزستان، مدیران عامل و نمایندگان شرکت‌های تابعه گروه توسعه فراگیر فولاد خوزستان، توسعه معادن فولاد خوزستان و سیمیدکو در همایش مذکور که به مدت سه روز از ۷ الی ۹ شهریورماه ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های هتل المپیک تهران برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.