کد خبر : 21376
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1402 - 12:48

تقدیر‌نامه انجمن جهانی روابط‌عمومی به مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان اهدا شد

تقدیر‌نامه انجمن جهانی روابط‌عمومی به مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان اهدا شد
در سومین جشنواره روابط عمومی ایران، لوح تقدیر انجمن جهانی روابط‌عمومی با حضور دکتر سکینه‌سادات پاد دستیار رئیس‌جمهور و علی دارابی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری به محمد جامعی مدیر روابط‌عمومی فولاد خوزستان اهدا شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، این لوح تقدیر به پاس اهتمام روابط‌عمومی شرکت فولاد خوزستان در راستای احیا و تقویت سنن و فرهنگ ملی مذهبی، امید‌آفرینی در سطح جامعه از طریق استمرار اطلاع‌رسانی موفقیت‌ها، هفتم شهریورماه ۱۴۰۲ در سالن همایش صدا و سیما تهران با حضور مسئولان دولتی، علمی و فعالان عرصه رسانه اهدا شد.

شایان ذکر است، روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان در دوازده ماه گذشته مواردی همچون: روابط‌عمومی برتر کشور، برگزیده جشنواره امتنان از نخبگان کار و صنعت استان خوزستان (متعلق به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)، لوح تقدیر از سوی استاندار خوزستان و همچنین روابط عمومی برگزیده بخش صنعت استان خوزستان (متعلق به وزارت صمت) را در کارنامه خود جای داده است.

انجمن جهانی روابط‌عمومی (IPRA) سال ۱۹۹۵ برای ارتقای سطح روابط عمومی در سراسر جهان پایه‌گذاری شد و به عنوان سازمانی غیر دولتی در سازمان ملل متحد شناخته شده است و در حال حاضر ۷۰۰ عضو از ۸۰ کشور جهان دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.