کد خبر : 21432
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1402 - 8:22

پرداخت وام ازدواج بانک ملی ایران طی پنج ماه به بیش از ۳۵ هزار زوج رسید

پرداخت وام ازدواج بانک ملی ایران طی پنج ماه به بیش از ۳۵ هزار زوج رسید
کمک به ازدواج جوانان از مهم‌ترین سیاست‌های اعتباری بانک ملی ایران محسوب می‌شود و براین اساس طی پنج ماه نخست امسال بیش از ۳۵ هزار جوان ایرانی، زندگی مشترک خود را با تسهیلات بانک ملی ایران آغاز کردند.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، وام قرض الحسنه ازدواج در تمامی شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور با رویکرد تسریع و تسهیل در راستای ترویج سنت حسنه و امر مقدس ازدواج جوانان بی وقفه پرداخت می‌شود که براین اساس بانک ملی ایران با رویکرد حمایت از ازدواج جوانان از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه تعداد ۷۰ هزار و ۵۸۱ فقره وام ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده است.

از این رو، این تسهیلات به ارزشی بالغ بر ۱۴۳ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال پرداخت شده و با احتساب تعداد فقره تسهیلات اعطایی، بانک ملی ایران به طور متوسط ۴۷۰ فقره وام ازدواج در هر روز پرداخت کرده است.

همچنین بانک ملی ایران در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی خود و همسویی با برنامه‌های دولت مبنی بر حمایت از فرزند آوری خانواده ها، در همین مدت ۵۳ هزار و ۳۶۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزند آوری به ۸۶ هزار و ۳۱۳ متقاضی پرداخت کرده است.

گفتنی است، این بانک تاکنون به تمامی پرداخت تسهیلات تکلیفی خود عمل کرده و طی سال گذشته نیز سهم عمده‌ای در پرداخت وام‌های قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان در شبکه بانکی داشته است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.