کد خبر : 21486
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1402 - 5:57

برندگان قرعه کشی “پویش مردمی حیدری‌ام” بانک سپه اعلام شد

برندگان قرعه کشی “پویش مردمی حیدری‌ام” بانک سپه اعلام شد
یکهزار نفر از برندگان وام قرض الحسنه یکصد میلیون ریالیِ پویش مردمی حیدری‌ام بانک سپه، اعلام شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، مراسم قرعه کشی پویش حیدری‌ام بانک سپه به منظور انتخاب یکهزار نفر برنده حق تقدم استفاده از وام قرض الحسنه یکصد میلیون ریالی تشرف به نجف اشرف با حضور دکتر پرتوافکنان عضو هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک برگزار شد.

دکتر مصطفی پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک در مراسم قرعه کشی پویش مردمی حیدری‌ام، گفت: بانک سپه به منظور تکریم مکتب غدیر، اقدام به برگزاری این پویش کرد که علاقه‌مندان با مراجعه به وب سایت بانک و ثبت نام در قرعه کشی هزار فقره حق تقدم استفاده از وام قرض الحسنه یکصد میلیون ریالی سفر به نجف اشرف مشارکت کردند.

دکتر پرتوافکنان مشارکت در این قبیل برنامه‌ها را موجب ترویج سنت نیکوی وام قرض الحسنه در رفع نیازمندی‌های مردم و افزایش برکات مادی و معنوی در فعالیت‌های بانک عنوان کرد و ابراز داشت: خوشبختانه به برکت نام با عظمت حضرت امیرالمومنین (ع)، استقبال قابل توجهی از این پویش در فضای مجازی صورت گرفت.

عضو هیات مدیره بانک سپه، افزود: بیش از ۳۰ هزار نفر در پویش مردمی حیدری‌ام ثبت نام کردند که از میان ثبت نام کنندگان و با قید قرعه، به هزار نفر حق تقدم استفاده از وام قرض الحسنه زیارتی یکصد میلیون ریالیِ تشرف به نجف اشرف اعطا می‌شود.

در ادامه، مراسم قرعه‌کشی با حضور دکتر پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک سپه، محمد رضا سراجی پور رئیس اداره کل حوزه مدیریت عامل و هیئت مدیره، رضا همدانچی رئیس اداره کل روابط عمومی و مدیریت برند، جعفر اسدی مدیر امور بازرسی و رسیدگی به شکایات، رحمان کشاورز افشار سرپرست اداره کل بانکداری قرض الحسنه و اجتماعی، علی روفه رئیس اداره کل اعتبارات خرد و اصناف و محمد رضا شلالوند سرپرست اداره کل حسابداری مالی به صورت سیستمی و از طریق نرم افزار، انجام و برندگان این پویش مشخص شد.

شرکت کنندگان محترم در پویش مردمی حیدری‌ام، می‌توانند برندگان را از اینجا مشاهده و نسبت به تکمیل اطلاعات هویتی برای معرفی به شعبه اقدام کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.