کد خبر : 21498
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1402 - 7:03

طرح‌های تسهیلاتی “مهر رفاه” و “رفاه فردا” بانک رفاه کارگران تمدید شدند

طرح‌های تسهیلاتی “مهر رفاه” و “رفاه فردا” بانک رفاه کارگران تمدید شدند
در راستای ارائه خدمات روزآمد و متنوع و مطلوب بانکی به مشتریان، طرح‌های تسهیلاتی "مهر رفاه" و "رفاه فردا" بانک رفاه کارگران تمدید شدند.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، جامعه هدف تسهیلات طرح “مهر رفاه” تمامی اشخاص حقیقی هستند که نسبت به افتتاح حساب سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت در بانک رفاه اقدام کنند. پرداخت تسهیلات به اقوام درجه یک سپرده‌گذار (پدر، مادر، همسر، برادر، خواهر و فرزندان) نیز امکان‌پذیر است.

نوع سپرده سرمایه‌گذاری در این طرح در قالب بلند مدت یک، دو و سه ساله انجام می‌شود و نرخ سود تسهیلات هر یک از این قالب‌ها به ترتیب ۱۷، ۱۸ و ۱۹ درصد است. پرداخت تسهیلات این طرح حداقل سه ماه پس از سپرده‌گذاری امکان‌پذیر است.

حداقل مبلغ برای افتتاح سپرده‌سرمایه‌گذاری بلندمدت در این طرح ۵۰۰ میلیون ریال است.

بر اساس این گزارش، جامعه هدف تسهیلات طرح “رفاه فردا” نیز تمامی مستمری‌بگیران و مقرری‌بگیران تحت پوشش این سازمان و بستگان درجه یک آنان (پدر، مادر، همسر، برادر، خواهر و فرزندان) هستند که نزد بانک رفاه کارگران، دارای حساب باشند.

بر اساس این گزارش، سپرده‌گذاری در این طرح در دو قالب “سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت” و “سپرده قرض‌الحسنه جاری” انجام می‌شود که در سپرده‌های بلندمدت علاوه بر پرداخت سود به این سپرده‌ها، تسهیلات به میزان ۳، ۶ و ۸ برابر میانگین مانده سپرده‌های بلندمدت مشتری با نرخ سود ۲ درصد کمتر از نرخ‌های مصوب و بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماه پرداخت می‌شود.

تسهیلات پرداختی به سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری نیز به میزان ۲ تا ۸ برابر میانگین مانده حساب جاری در دوره سپرده‌گذاری با نرخ سود ۲ تا ۱۷ درصد و بازپرداخت حداکثر ۴۸ ماه انجام می‌شود.

در این طرح امکان برداشت سود پرداختی به سپرده سرمایه‌گذاری مدت‌دار (اعم از سود سپرده بلندمدت بلوکی و کوتاه مدت) از سوی مشتری برای سپرده‌های جدید و همچنین سپرده‌های مفتوحی پیشین فراهم است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این طرح‌ها به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مراکز ارتباط با مشتریان بانک (فراد) با شماره ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.