کد خبر : 21501
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1402 - 7:06

پرداخت بیش از ۱۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در ۵ ماه نخست سال جاری

پرداخت بیش از ۱۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در ۵ ماه نخست سال جاری
بانک سپه در پنج‌ماه نخست سال جاری در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ ۱۱۵ هزار و ۶۳۵ میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریال در قالب بیش از ۸۶ هزار و ۸۰۵ فقره تسهیلات در حوزه‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری، اشتغالزائی، کمک ودیعه مستاجران و قانون جهش تولید مسکن پرداخت کرده است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، این بانک که در زمره بانک‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج است، در پنج‌ماه نخست سال جاری به ۲۷ هزار و ۶۲۱ پرونده به میزان ۵۷ هزار و ۹۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با کارمزد ۴ درصد پرداخت کرده است.

این در حالی است که در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری، بانک سپه در مدت اشاره شده ۱۶ هزار و ۵۰۶ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال برای ۲۶ هزار و ۳۰۴ فقره پرونده اختصاص داده است.

بانک سپه همچنین مبلغ ۲۵ هزار و ۷۴۸ میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال جمعاً بابت ۱۹ هزار و ۵۹۵ فقره تسهیلات اشتغا‌لزائی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، استانداری‌ها، اشتغال زندانیان، بنیاد برکت، صندوق نوآوری و شکوفایی مجموعاً از محل سهمیه ابلاغی قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، در پنج‌ماه نخست سال جاری پرداخت کرده است.

این بانک همچنین به تعداد چهار هزار و ۹۳۶ فقره پرونده تسهیلات کمک ودیعه مسکن مستأجرین (موضوع قانون جهش تولید مسکن) در مدت مذکور از محل سهمیه ابلاغی قانون بودجه سال ۱۴۰۱ مبلغ ۳ هزار و ۱۰۱ میلیارد و ششصد میلیون ریال و نیز از محل سهمیه دوسال اخیر مجموعاً مبلغ یکهزار و ۲۲۰ میلیارد و ۴۹۲ میلیون ریال به دوهزار و ۳۶۴ فقره پرونده ودیعه مسکن به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی اختصاص داده است.

بانک سپه در مدت مذکور مبلغ ۱۱ هزار و ۹۶۴ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال به ۵ هزار ۹۸۵ فقره پرونده تسهیلاتی در راستای قانون جهش تولید مسکن (بهسازی و نوسازی مسکن روستایی) پرداخت کرده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.