کد خبر : 21509
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1402 - 7:55

مهرورزی فولاد سنگان در آستانه ماه مهر

مهرورزی فولاد سنگان در آستانه ماه مهر
در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس با حضور علی امرائی؛ مدیرعامل فولاد سنگان، رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان خراسان رضوی و مسئولین شهرستان خواف، مراسم اهدای بسته‌های آموزشی شامل کیف، لوازم تحریر و سایر وسایل مورد نیاز دانش آموزان برگزار گردید.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، در این مراسم که از طرف شرکت فولاد سنگان و همکاری کمیته امداد شهرستان خواف برگزار شد، تعداد ۲۷۰۰ بسته آموزشی شامل کیف و لوازم تحریر و… به کلیه دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان خواف اهدا شد. علی امرائی مدیرعامل فولاد سنگان در سخنانی مسئولیت‌های اجتماعی شرکتی را بخشی از وظایف و رسالت شرکت‌ها برشمرد و افزود؛ فولاد سنگان به عنوان شرکت پیشرو در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در منطقه و استان خراسان رضوی، همواره این مهم را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد. وی با اشاره به سنت حسنه مهرورزی در آغاز سال تحصیلی، ایجاد بستر مناسب و اشتیاق بین دانش آموزان را مهم برشمرد و افزود از آنجا که اساس توسعه و پیشرفت هر کشور بر مبنای علم و دانش است، ایحاد زیرساخت مناسب تحصیل اعم از ساخت مدرسه، تجهیز آن و ایجاد زمینه تحصیل، بخش مهمی از مسئولیت‌های اجتماعی فولاد سنگان است که در این راستا تا کنون ۷ باب مدرسه توسط این شرکت ساخته و تجهیز شده است و ساخت ۴۳ کلاس درس نیز در حال انجام است. وی افزود به این ترتیب در فولاد سنگان هم امر حسنه ساخت مدرسه، تجهیز آن و کمک به دانش آموزان جهت ادامه تحصیل به عنوان آینده سازان کشور به طور جدی دنبال می‌شود.

امرائی در ادامه گفت: مهمترین مسئله در مسئولیت‌های اجتماعی فولاد سنگان، اشتغالزایی است، چراکه این امر با رونق اقتصادی و رفاه شهروندان مرتبط است، اگرچه سایر جنبه‌های مسئولیت‌های اجتماعی نیز مهم هستند، اما ایجاد اشتغال از آنجا که مستقیما با خانواده و زندگی شهروندان مرتبط است و سایر جنبه فردی و اجتماعی را تحت تأثیر قرار خواهد داد اهمیت به سزایی دارد.

امرائی از رشد ۵۰۰ درصدی اشتغالزایی این شرکت از سال ۹۸ تا کنون خبر داد و ادامه داد: با شروع عملیات اجرایی طرح‌های توسعه، اشتغالزایی بسیار خوبی در سطح منطقه رخ خواهد داد و حدود ۲ هزار نفر در این پروژه‌ها مشغول به کار خواهند شد. مدیرعامل فولاد سنگان بیان داشت؛ اجرای طرح مثلث اقتصادی توسط فولاد سنگان در سطح منطقه باعث توسعه زیرساخت‌های شهرستان گردید و قریب به ۷۰۰ شغل مستقیم ایجاد نمود. وی همچنین با اشاره به پروژه بزرگ انتقال آب دریای عمان به استان‌های شرقی کشور گفت: فولاد سنگان مشارکت فعال و ارزنده‌ای در این پروژه بزرگ دارد و اظهار امیدواری نمود طی سال‌های آینده با انتقال آب دریای عمان به خراسان رضوی و شهرستان خواف شاهد رونق سرمایه گذاری و رشد و توسعه همه جانبه در این منطقه باشیم. وی افزود؛ پروژه ۴ بانده شدن جاده تربت حیدریه به خواف از جمله پروژه‌های مهمی است که فولاد سنگان نیز در آن سرمایه گذاری نموده است و به کلیه تعهدات خود در این راستا عمل نموده است. امرائی اظهار امیدواری کرد با احداث این جاده ارتباطی شاهد شکوفایی و رونق توسعه و تسهیل حمل و نقل در منطقه باشیم.

در این مراسم تعداد ۲۷۰۰ بسته آموزشی شامل کیف، لوازم تحریر و …. در مقاطع مختلف تحصیلی به تعدادی از دانش آموزان به صورت نمادین اهدا گردید. به این ترتیب در آغاز ماه مهر، شرکت فولاد سنگان به کلیه دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان خواف کمک تحصیلی نمود. همچنین در خاتمه مراسم رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان رضوی ضمن قدردانی از اقدامات خیرخواهانه فولاد سنگان در کمک به ایتام و نیازمندان به خصوص دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد با اهدای لوح از مدیرعامل فولاد سنگان تقدیر نمود. گفتنی است فولاد سنگان به عنوان عضوی از هلدینگ فولاد مبارکه سالانه در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در حوزه‌های مختلف اعم از توسعه و حفظ سلامت و بهداشت جسم و روان، توسعه زیرساخت عمرانی، توسعه و ارتقای اقتصادی و معیشتی خیرخواهانه، توسعه آموزش، توسعه آرمان‌های فرهنگی و مذهبی، توسعه اشتغال و معین اقتصادی فعالیت‌های مختلف و بزرگی را به انجام می‌رساند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.