کد خبر : 21542
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 شهریور 1402 - 11:02

دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان خوزستان و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی

دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان خوزستان و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی
عصر امروز دوشنبه ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۲ داریوش بیدقی مدیرکل صداوسیمای خوزستان و علی افروس رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با حضور در مهمانسرای نور با علیرضا مخبردزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی دیدار کردند.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، مخبر دزفولی ضمن انتقاد از انفعال مسئولان استان در قبال قطع برق و توقف کامل تولید در شرکت فولاد خوزستان که در تاریخ حیات این شرکت بی سابقه بوده است؛ گفت: ضمن اینکه امیدآفرینی وظیفه‌ای همگانی است، ولی انعکاس مشکلات مجموعه‌های صنعتی در گرماگرم جنگ اقتصادی نیز از وظایف رسانه ملی است.

دبیقی نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات موثر شبکه استانی خوزستان در حوزه‌های مختلف از جمله انعکاس نقش و جایگاه شرکت فولاد خوزستان در اقتصاد ملی و بومی، قول داد که بیش از پیش در کنار این مجموعه مهم صنعتی استان باشد.

علی افروس رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هم در دیدار با قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی ضمن ارائه گزارشی؛ از آمادگی این مجموعه دانشگاهی در حوزه‌های تحقیقاتی خصوصا بومی سازی قطعات مورد نیاز شرکت فولاد خوزستان خبر داد.

مخبر دزفولی در این دیدار ضمن استقبال از پیشنهاد افروس، گفت: رویکرد تیم مدیریتی فعلی، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و مجموعه‌های دانشگاهی برای تامین نیاز‌های شرکت است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.