کد خبر : 21558
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1402 - 10:10

مدیرعامل در یازدهمین جلسه کمیته راهبری گروه فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۲ تصریح نمود:

رسیدن به پیشرفت قابل ملاحظه در پروژه‌های احداث نیروگاه و راه‌اندازی ورق عریض تا پایان سال جاری

رسیدن به پیشرفت قابل ملاحظه در پروژه‌های احداث نیروگاه و راه‌اندازی ورق عریض تا پایان سال جاری
یازدهمین جلسه کمیته راهبری با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل، قائم‌مقامان و مشاوران مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران گروه فولاد خوزستان روز دوشنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۲ در تالار شهید امتی برگزار شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از خبرنگار روابط عمومی، امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: نقش ایمنی در حفظ دارایی های سازمان، کلیدی است. ماموریت‌های خارجی باید منجر به ارائه گزارش کاربردی موثر و دستاوردی که به درد سازمان بخورد، باشد. همان‌گونه که می‌دانید، به دلیل کمبود انرژی، تولید از دست رفته ما به ۵۴۰ هزار تن رسیده است.

ابراهیمی تاکید کرد: برای تمامی سهامداران یک برنامه سودآوری تا پایان سال جاری تعیین شده است. البته با درایت‌ تیم رهبری، چالش‌های مالی پیش رو مدیریت خواهند شد.

وی افزود: باید دست به دست یکدیگر داده و تا پایان سال، یک سود قابل توجه را برای سهامدارن رقم بزنیم. تا امروز ۳۰۰ هزار تن سفارش تولید محصول را پیش رو داریم.

یکی از وظایف هر مدیر این است که بر اساس داده‌های دریافتی، تجزیه و تحلیل، تصمیم گیری و استراتژی موثر اتخاذ نماید.

یکسری دوره‌های تجزیه‌ و تحلیل برای سطح کارشناسی سازمان به بالا باید در نظر گرفته شود تا قدرت تجزیه و تحلیل کارشناسان و بالاتر از آن در سازمان افزایش یابد.

وی درباره برخورد با پیمانکاران گفت: دستگاه های نظارت باید از دستورالعمل‌های‌ اجرایی مواجهه با پیمانکاران و پروژه ها مطلع بوده و آن‌ها را اجرا نمایند.

ابراهیمی گفت: تمامی مدیران پروژه‌ها باید دوره‌های pmbok را بگذرانند.

وی افزود: هر حرکت جدید در شرکت فولاد خوزستان در حوزه فنی، توسعه، پروژه‌ها، خانواده و فرهنگی انجام می‌شود، یک سند تصویری به عنوان دانش و داشته شرکت فولاد خوزستان توسط مدیریت روابط عمومی ثبت و نگهداری شود.

ابراهیمی تصریح نمود: برنامه مدون برای بازدید کارکنان ستادی از بخش‌های صنعتی شرکت برای آشنایی بیشتر از فضای صنعتی و تجهیزات باید انجام شود.

وی در پایان ابراز امیدواری نمود که تمامی کارکنان سلامت و تندرست بوده و تا پایان سال رکوردهای خوبی در حوزه تولید و سودآوری رقم بخورد.

در حاشیه جلسه یاد شده با حضور مدیرعامل شرکت از محمود لندی معاون بهره‌برداری در حوزه ایمنی بابت ثبت رکورد ۴ سال سفید با اهدای تقدیرنامه، لوح و نشان نقره ایمنی قدردانی شد.

گفتنی است، در جلسه یاد شده مصوبات سررسید شده صورتجلسات قبلی، گزارش تصویری از اتمام سردرب و کنترل زمان شماره یک، گزارش وضعیت ایمنی و گزارش عملکرد معاونت‌ منابع انسانی و امور اجتماعی ارائه گردید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.