کد خبر : 21612
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1402 - 6:29

فولاد سنگان، همراه با عاشقان از کربلا تا مشهدالرضا

فولاد سنگان، همراه با عاشقان از کربلا تا مشهدالرضا
شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در همراهی با خیل عظیم عاشقان عصمت و طهارت علیه السلام، امسال هم زائران و عاشقان این مسیر را همراهی نمود.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از خبرنگار روابط عمومی فولاد سنگان، این شرکت در سال جاری و همزمان با ایام عزاداری اربعین و همچنین شهادت حضرت امام رضا (ع) نسبت به خدمت رسانی به عاشقان این راه همچون گذشته فعال بود و در راستای ارزش گذاری به مسئولیت‌های اجتماعی و اعتلای ارزش‌ها و آرمان‌های مذهبی حضور فعالی در ایام اربعین، رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) داشت.

شرکت فولاد سنگان، همزمان با آغاز پویش عظیم پیاده روی اربعین، نسبت به ارسال ناوگان حمل و نقل سنگین (اتوبوس) به مرز‌های منتهی به کشور عراق اقدام نمود و در این خصوص ضمن همراهی موثر، نسبت به جابجایی زوار اباعبدالله الحسین (ع) به مسیر‌های انتخاب شده اقدام نموده است.

همچنین با توجه به فرارسیدن شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) موکب پایگاه بسیج سردار سلیمانی این شرکت با حضور مدیرعامل، معاونین و دیگر کارکنان این شرکت، ضمن عرض ارادت به این امام همام، با پذیرایی و ارایه خدمات رایگان به زائران حضرت رضا (ع)، بار دیگر ارادت و علاقمندی خودشان را به نمایش گذاشتند.

گفتنی است، این شرکت هرساله در راستای آماده سازی مقدمات سفر همکاران به کربلای معلی و مشهد مقدس و حضور در برنامه‌های آیینی مذهبی، تسهیلاتی را با هدف حضور پررنگ و البته آرامش خاطر بیشتر در حوزه‌های مختلف را برای خانواده فولاد سنگان آماده سازی می‌نماید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.