کد خبر : 21711
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1402 - 8:11

در جمع روسای کانون‌های بازنشستگی تبریز مطرح شد؛

نقش استفاده از نرم‌افزار طرح خسارت درمان در تسریع ارسال مدارک پزشکی بازنشستگان

نقش استفاده از نرم‌افزار طرح خسارت درمان در تسریع ارسال مدارک پزشکی بازنشستگان
سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در سفر به تبریز در جمع روسای کانون‌های بازنشستگی تبریز گفت: ارائه خدمات رفاهی و بیمه‌ای مناسب در اولویت برنامه ریزی و تصمیم گیری‌های اداره کل رفاهی صندوق بوده و به عنوان اهداف اصلی، پیگیری و استمرار دارد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان آذربایجان شرقی، در جریان برگزاری نشست صمیمی و کوتاه روسای کانون‌های بازنشستگی تبریز با «مسعود خواست خدایی» که در محل خانه امید برگزار شد، بر لزوم نصب و استفاده از نرم افزار موبایلی آتیه سازان حافظ برای تسریع در ارسال اسناد پزشکی تاکید شد و چگونگی کار با این نرم افزار به روسای کانون‌ها آموزش داده داده شد.

خواست خدایی در این نشست، با تاکید بر اینکه برنامه‌ها و اقدامات صندوق بازنشستگی کشوری در زمینه رفاهی و اجتماعی دسترسی به خدمات زیارتی سیاحتی و رفاهی است، به سوالات کانون‌ها در خصوص بیمه مکمل درمان، وام ازدواج و تسهیلات مالی قرض الحسنه اشتغال فرزندان و ….. پاسخ داد.

گفتنی است، نرم افزار موبایلی آتیه سازان حافظ جهت تسهیل در امر ارسال و پیگیری و مشاهده سوابق هزینه، دسترسی به خدمات و اطلاعات مراکز تحت پوشش طراحی شده و بازنشستگان با استفاده از آن دیگر نیاز به مراجعه به شعب یا نمایندگی آتیه سازان نخواهند داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.