کد خبر : 21739
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402 - 12:31

معاون منابع انسانی گروه بهمن:

بیش از ۷۶۰۰ نفر در گروه بهمن مشغول به کارند/ نرخ رشد ۵۴ درصدی در اشتغالزایی طی دو سال

بیش از ۷۶۰۰ نفر در گروه بهمن مشغول به کارند/ نرخ رشد ۵۴ درصدی در اشتغالزایی طی دو سال
معاون منابع انسانی گروه بهمن می‌گوید: گروه بهمن ۷۶۰۰ نفر نیروی انسانی دارد که ۲۶۰۰ نفر آن طی دو سال گذشته به مجموعه پیوسته‌اند و از زمان خصوصی سازی جذب نیروی انسانی ۱۲۵ درصد افزایش داشته و توسعه خطوط تولید ۸ برابر شده است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، بهزاد رضی زاده معاون منابع انسانی گروه بهمن در مورد نقش بهمن در توسعه مناطق شهر قدس و شهر‌های قزوین، تبریز و ساوه گفت: آنچه برآمده از دستمان توانستیم در توسعه همگون در کل فضای اشتغال ایفای نقش کنیم؛ همچنین توسعه داخلی سازی به دست نیرو‌های جوان و پویا با همکاری شرکت‌های دانش بنیان در کل کشور است از ارکان مهم رسالت بهمن به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه در استان قزوین با بیشترین جذب نیرو سبب فعال شدن شهر صنعتی البرز شده‌ایم، بیان داشت: بیشترین نیروی متخصص در کشور را جذب و با رشد ۳۰ درصدی جذب متخصص مواجه بودیم.

معاون منابع انسانی گروه بهمن گفت: شرکت بهمن موتور با افزایش اشتغال دو برابری و با توجه به جذب این افراد که عمدتا از مناطق شهر قدس و اسلام شهر (حاشیه تهران) توانسته نقش مهم در ایجاد اشتغال ایفا کند.

او با اشاره به این نکته که اشتغال در شرکت‌های خصوصی یک اشتغال واقعی است، خاطرنشان کرد: فرد علاوه بر آموزش در مباحث تولیدی پرورش نیز می‌یابد و این شخص در هر کجا که فعالیت کند برای کشور یک نیروی مولد به حساب خواهد آمد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.