کد خبر : 21794
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 9:07

آزمون استخدامی شرکت صنعت فولاد شادگان در حال برگزاری شد

آزمون استخدامی شرکت صنعت فولاد شادگان در حال برگزاری شد
آزمون استخدامی شرکت صنعت فولاد شادگان با همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان در بازدید از ستاد آزمون دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: شرکت صنعت فولاد شادگان به منظور تامین منابع انسانی متخصص از میان جوانان بومی استان و شهرستان شادگان اقدام به برگزاری آزمون استخدامی نمود.

وی در ادامه گفت: در این آزمون بیش از شش هزار و پانصد تَن در دو مقطع تحصیلی دیپلم ۹ رشته و کارشناسی ۲۰ رشته به صورت تخصصی و با همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز در روز‌های ششم و هفتم مهرماه ۱۴۰۲، شرکت می‌نمایند.

تقوی ویژگی بارز آزمون مجموعه فولاد خوزستان را بومی‌گزینی دانست و افزود: مدل‌های شایستگی فولاد خوزستان در برگزاری آزمون‌های استخدامی، منابع انسانی و تربیت نیرو‌های متخصص، سرآمد شرکت‌های فولادی و صنعتی کشور است. نیرو‌های پیمانکار مستمر و شرکت‌های تابعه نیز بر اساس تصمیم هیات مدیره صرفا از میان بومیان منطقه استخدام می‌شوند.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، فولاد خوزستان بیش از این در اسفندماه سال ۱۴۰۰، آزمون مشابهی برگزار کرده بود که از میان بیست و پنج هزار شرکت‌کننده بومی، پانصد تَن به استخدام فولاد خوزستان درآمدند.

گفتنی است، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، محمود حسن پور مدیر بازرسی و نظارت و جمعی از مدیران معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی و مسئولان فولاد خوزستان صبح پنج شنبه ۶ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور در دانشگاه شهید چمران اهواز از چند حوزه برگزاری آزمون بازدید نمودند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.