کد خبر : 21875
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 12:33

ثبت رکورد جدید فروش در نیمه نخست سال توسط فخوز

ثبت رکورد جدید فروش در نیمه نخست سال توسط فخوز
فولاد خوزستان در نیمه نخست سال ۳۳۷۵۶ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، فولاد خوزستان در نیمه نخست سال بالغ بر ۳۳۷۵۶ میلیارد تومان از محصولات خود را فروخته است که از این مبلغ ۲۴۲۰ میلیارد تومان مربوط به فروش محصولات این شرکت در بازار‌های داخلی ۹۵۴۹ میلیارد تومان مربوط به صادرات محصولات فخوز می‌باشد.

رشد ۴۲ درصدی فروش فولاد خوزستان در نیمه نخست سال

فولاد خوزستان با سرمایه ثبت شده ۱۹۰.۰۰۰ میلیاردی در دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ به میزان ۳۳۷۵۶ میلیارد تومان از محصولات خود را فروخته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۴۲ درصدی همراه بوده است.

افزایش ۷۳ درصدی فروش داخلی فخوز

براساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال فولاد خوزستان در نیمه نخست سال گذشته ۱۳۹۸ میلیارد تومان از محصولات خود را در بازار‌های داخلی به فروش رسانده بود که در نیمه نخست امسال با رشد ۷۳ درصدی سهم محصولات این شرکت  در بازار‌های داخلی به میزان ۲۴۲۰ میلیارد تومان رسید.

افزایش تولید گندله در ۶ ماه ابتدای سال ۱۴۰۲

گندله یکی از محصولات بنیادین فولاد خوزستان می‌باشد میزان تولید این محصول برای عرضه در بازار‌های داخل نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته و به مقدار ۳.۲۳۲.۵۲۹ تن تولید داشته است مقدار تولید گندله در ۶ ماهه سال گذشته ۲.۶۷۱.۲۴۲ تن تولید داشته است.

صورت وضعیت ریز فروش محصولات فخوز در نیمه نخست سال در بازار‌های داخلی به ترتیب شامل گندله ۸۵۹ میلیارد تومان، آهن اسفنجی ۲۱۱۰ میلیارد تومان، بلوم بیلت ۱۳۲۸۱ میلیارد تومان و اسلب ۷۹۵۶ میلیارد تومان می‌باشد.

جهش ۴۰۳ درصدی فولاد خوزستان در فروش آهن اسفنجی

فولاد خوزستان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ به مقدار ۲۱۱۰ میلیارد تومان آهن اسفنجی در بازار‌های داخلی به فروش رسانده است که نسبت به مدت مشابه سال جهش ۴۰۳ درصدی داشته است.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.