کد خبر : 21952
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 5:34

پتروشیمی مارون، بالاترین جایزه‌ی ملی محیط زیست را کسب کرد

پتروشیمی مارون، بالاترین جایزه‌ی ملی محیط زیست را کسب کرد
شرکت پتروشیمى مارون در نخستین حضور خود در سیزدهمین دوره‌ی جایزه ملى محیط زیست، موفق به کسب مقام برتر جایزه‌ی ملى محیط زیست از سوى سازمان حفاظت محیط زیست کشور گردید.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، جایزه‌ی ملى محیط زیست به برگزیدگانى از بین موسسات و سازمان هاى دولتى و خصوصى، که در حفاظت، حمایت و بهسازى محیط زیست خدمات برجسته و فعالیت چشم گیر و ارزنده اى انجام داده باشند اهداء مى گردد.

در این دوره تعداد ٣٩٣ شرکت صنعتی و سازمان دولتى و خصوصى، شرکت نمودند و پتروشیمى مارون به دلیل اجرای: طرح جمع آورى و حذف ترکیبات آلى فرّار از سطح حوضچه هاى پساب با استفاده از روش RTO، طرح جمع آورى و بازیابى گاز دى اکسید کربن به منظور کاهش انتشار گازهاى گلخانه اى حداکثر به میزان ٢٠ تن در ساعت، حذف گازسوزی و بهینه سازی استحصال ۳۰ میلیون فوت مکعب گاز در NGL۶۰۰ با هدف نگاهداشت سرمایه‌های ملی و زیست محیطی؛ پس از راهیابى به مرحله‌ی نهایى با کسب بالاترین امتیاز به عنوان شرکت برگزیده در بخش شرکت‌ها و موسسات خصوصى، معرفى شده و موفق به دریافت لوح جایزه‌ی ملى شد.

سیزدهمین دوره‌ی جایزه‌ی ملى محیط زیست در ١٨ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست (آقای دکتر سلاجقه)، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده (خانم دکتر خزئلی) و جمع کثیری از مدیران، فعالان صنعتى، خدماتى و متخصصین، در سالن همایش هاى ببین المللى سازمان حفاظت محیط زیست برگزار گردید.

کسب این جایزه‌ی ملی ارزشمند را که نشان دهنده‌ی مسئولیت پذیری و رسالت شناسی پرسنل پتروشیمی مارون در حفظ محیط زیست و نگاهداشت سرمایه‌های ملی برای نسل‌های آینده‌ی ایران عزیز است، خدمت همه‌ی همکاران محترم، تبریک می‌گوییم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.