کد خبر : 21956
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 - 8:05

وضعیت صادرات محصولات مارون در شهریور ۱۴۰۲؛

مارون در صادرات محصولات رکورد زد

مارون در صادرات محصولات رکورد زد
پتروشیمی مارون در شهریورماه امسال ۱۰۵۲ میلیارد تومان از محصولات خود را صادر کرده است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، پتروشیمی مارون در طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ به مقدار ۱۰۵۲ میلیارد تومان از محصولات خود را در بازار‌های خارجی به فروش رسانده که میزان صادرات مارون در شهریور ماه سال گذشته ۲۶۴ میلیارد تومان بود.

جهش ۳۶۵ درصدی صادرات مارون

پتروشیمی مارون با سرمایه ثبت شده ۸۰۰۰ میلیاردی در شهریورماه سال گذشته ۲۶۴ میلیارد تومان از محصولات خود را صارد نموده بود که در شهریورماه امسال با جهش ۳۶۵ درصدی میزان صادرات مارون به ۱۰۵۲ میلیارد تومان رسیده است.

میزان فروش هریک از محصولات پتروشیمی مارون در بازار‌های خارجی به ترتیب شامل دی اتیلن گلایکول ۶.۵ میلیارد تومان، منو اتیلن گلایکول ۱.۵ میلیارد تومان، پلی اتیلن سنگین ۸۷۰ میلیارد تومان و بنزین پیرولیز ۱۷۳ میلیارد تومان می‌باشد.

رشد ۴۱۴ درصدی صادرات پلی اتیلن سنگین

براساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال مارون در طی عملکرد یک ماهه شهریور سال گذشته ۱۶۹ میلیارد تومان پلی اتیلن سنگین صادر نموده بود که در شهریورماه امسال با رشد ۴۱۴ درصدی میزان صادرات پلی اتیلن سنگین به ۸۷۰ میلیارد تومان رسیده است.

علاوه بر این جمع فروش مارون در طی ۱ ماه به ۳۰۴۱ میلیارد تومان رسیده است که از این مقدار ۱۰۵۲ میلیارد تومان مربوط به صادرات مارون و ۱۹۸۹ میلیارد تومان متعلق به فروش محصولات در بازار‌های داخلی می‌باشد.

از جمله محصولاتی که پتروشیمی مارون در بازار‌های داخلی به فروش رسانده است به ترتیب شامل بنزین پیرولیز ۹۰۰ میلیون تومان، اتیلن ۶۱۷ میلیارد تومان، پروپیلن ۶.۲ میلیارد تومان، CFO به مقدار ۲۸۲ میلیون تومان، منو اتیلن گلایکول ۲۴۶ میلیارد تومان، دی اتیلن گلایکول ۱۸.۹ میلیارد تومان، برش‌های پروپان ۱۴۷ میلیارد تومان، C ۰۲ به مقدار ۸.۳ میلیارد تومان، پلی پروپیلن ۵۵۸ میلیارد تومان، تری اتیلن گلایکول ۷ میلیارد تومان، پلی اتیلن گلایکول ۳.۱ میلیارد تومان و پلی اتیلن سنگین ۳۷۵ میلیارد تومان می‌باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.