کد خبر : 21988
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 5:53

فولاد خوزستان در عرض یک ماه ۴۲۲۶ میلیارد تومان فروش داشته است

فولاد خوزستان در عرض یک ماه ۴۲۲۶ میلیارد تومان فروش داشته است
فولاد خوزستان طی یک ماه گذشته ۴۲۲۶ میلیارد تومان از محصولات خود را در بازار‌های داخلی به فروش رسانده است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، براساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال فولاد خوزستان در شهریورماه به مقدار ۴۲۲۶ میلیارد تومان از محصولات خود را در بازارهای داخلی فروخته است ازجمله محصولات که فولاد خوزستان به بازار‌های داخلی عرضه نموده شامل گندله، آهن اسفنجی، بلوم بیلت و اسلب می‌باشد.

جمع فروش فولاد خوزستان در طی یک ماه گذشته به ۴۵۶۸ میلیارد تومان رسیده که از این مبلغ ۳۴۲ میلیارد تومان متعلق به صادرات محصولات و ۴۲۲۶ میلیارد تومان مربوط به فروش محصولات در بازار‌های داخلی است میزان فروش داخلی فخوز در شهریورماه گذشته ۲۶۶۲ میلیارد تومان بود که در شهریور ماه امسال با رشد ۵۹ درصدی میزان فروش داخلی این شرکت به ۴۲۲۶ میلیارد تومان رسید.

فروش داخلی بلوم بیلت ۵۰ درصد افزایش یافت

فولاد خوزستان با نماد فخوز در بازار سرمایه شناخته می‌شود این شرکت در سال گذشته طی یک ماه شهریور ۱۷۲۲ میلیارد تومان بلوم بیلت در بازار‌های داخلی فروخته بود که امسال با افزایش ۵۰ درصدی میزان فروش این محصول به ۲۵۷۱ میلیارد تومان رسید.

براساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده میزان فروش داخلی سایر محصولات فخوز به ترتیب شامل گندله ۲۱.۸ میلیارد تومان، آهن اسفنجی ۶۷۴ میلیارد تومان واسل ۹۵۸ میلیارد تومان می‌باشد.

میزان مصارف اولیه و یوتیلیتی فولاد خوزستان در شهریورماه

فولاد خوزستان از انرژی‌های گاز طبیعی، آب و برق به عنوان سوخت اصلی استفاده می‌کند این شرکت در طی یک ماه ۲۰۵ میلیارد تومان برای سوخت هزینه کرده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.