کد خبر : 22144
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402 - 9:33

مدیرعامل بانک سپه حمله وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به بیمارستان غزه را محکوم کرد

مدیرعامل بانک سپه حمله وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به بیمارستان غزه را محکوم کرد
دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه با صدور پیامی حمله وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به بیمارستان غزه را محکوم کرد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، متن پیام دکتر آیت‌اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و حمله وحشیانه به “بیمارستان المعمدانی غزه” که منجر به شهادت و مجروحیت هزاران تن از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین شد، نشان داد غاصبان سفاک رژیم منحوس صهیونیستی با زیر پا گذاشتن اصول انسانی و بی‌اعتنایی به تمامی قوانین و مقررات بین‌المللی، نسل‌کشی مدرن را گستاخانه و بی‌پروا در دستور کار خود قرار داده و برای نجات خود از آتش مقاومت اسلامی و طوفان‌الاقصی، هیچ خط قرمزی را قائل نیست.

تردیدی نیست رژیم جعلی صهیونیستی رفتنی است و حامیان و همراهان آن به ویژه دولت جنایتکار و تروریستی آمریکا تاوان سهم خود در ارتکاب این توحش را به سختی پرداخت خواهند کرد.

اینجانب همراه و همصدا با سایر کارکنان “بانک سپه” ضمن محکومیت شدید جنایت‌های قرون وسطایی اخیر رژیم دیوسیرت صهیونیستی، در تظاهرات سراسری ضدصهیونیستی امروز (چهارشنبه ۲۶ آبان‌ماه ۱۴۰۲) شرکت و با اعلام همدردی، همراهی و حمایت از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین، برائت، بیزاری و بی‌تابی خود برابر وحشی‌گری‌های صهیونیست‌های شیطان صفت را فریاد زده و بر مجازات جنایتکاران و مسئولیت‌پذیری حامیان آن به عنوان یک مطالبه جهانی تاکید خواهیم کرد.

آیت‌اله ابراهیمی
مدیرعامل بانک سپه

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.