کد خبر : 22165
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 8:10

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران:

خدمت مناسب به بازنشستگان همراه با اجر معنوی است

خدمت مناسب به بازنشستگان همراه با اجر معنوی است
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران در بازید از مدیریت صندوق بازنشستگی استان ایلام تاکید کرد: خدمت مناسب به بازنشستگان همراه با اجر معنوی است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان ایلام، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران و لطوند، مشاور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در امور ایثارگران با حضور در مدیریت صندوق بازنشستگی استان ایلام از نزدیک در جریان مشکلات این صندوق قرار گرفته و با کارکنان شاغل در این صندوق دیدار و گفتگو کردند.

دکتر آزادی مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران در این نشست، ضمن تشکر از تلاش‌های همکاران صندوق بازنشستگی استان ایلام در خدمت رسانی شایسته به پیشکسوتان عزیز خصوصاً ایثارگران بازنشسته این استان، خدمت مناسب به این عزیزان و صبوری در مواجهه با خواست و نیاز‌های به حق آن‌ها را نوعی ایثارگری دانست و گفت: خدمت مناسب به بازنشستگان همراه با اجر معنوی است.

“نصرت اله لطوند” مشاور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در امور ایثارگران نیز در این نشست، با تقدیر از تلاش‌های کارکنان مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری در استان ایلام و با تجلیل از آقای “علی احمدی” همکار ایثارگر شاغل در این صندوق؛ به تشریح سیاست‌های کلی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و قانون خدمات رسانی به ایثارگران پرداخته و به اهمیت جایگاه ایثارگران و ضرورت حفظ منزلت و کرامت ایثارگران بازنشسته اشاره کرد.

وی بیان کرد: استان ایلام به برکت خون شهدا و فداکاری‌های جانبازان و رزمندگان عزیز، تردد زائران آقا سیدالشهداء و دروازه عتبات عالیات، متعلق به همه ایرانیان است.

لطوند با اشاره به وجود بیش از ۴۰۰۰ نفر بازنشسته ایثارگر مشترک صندوق بازنشستگی کشوری در استان ایلام، خواستار توجه ویژه به بازنشستگان این استان و پاسخگویی درخور و مناسب به نیاز‌های این عزیزان شد.

در ادامه این نشست، عبدالهی مدیر استان ایلام ضمن ابراز خرسندی و تشکر ویژه از حضور مسئولین و مقامات کشوری در این استان و توجه و استماع درخواست‌ها و دغدغه‌های همکاران، به ارائه گزارش کاملی از وضعیت بازنشستگان استان ایلام، پرداخت.

وی همچنین، خواستار تأمین نیروی انسانی مورد نیاز این استان در راستای پاسخگویی مناسب و شایسته به جامعه ۱۴۰۰۰ نفری بازنشستگان عزیز این استان شد.

او مهم‌ترین خواسته بازنشستگان استان ایلام در حوزه ایثارگری را برشمرد و خواستار رفع موانع موجود، وضع قوانین، تدوین آیین نامه‌ها و تأمین منابع لازم در جهت پاسخگویی شایسته و بایسته به نیاز‌های این عزیزان شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.