کد خبر : 22179
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 10:46

اولین سمپوزیوم ملی انقلاب صنعتی چهارم در صنعت فولاد با رویکرد هوش مصنوعی برگزار شد

اولین سمپوزیوم ملی انقلاب صنعتی چهارم در صنعت فولاد با رویکرد هوش مصنوعی برگزار شد
اولین سمپوزیوم انقلاب صنعتی چهارم در صنعت فولاد با رویکرد هوش مصنوعی ۲۴ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور مدیران صنعت فولاد، اساتید دانشگاه و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای تهران برگزار شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از خبرنگار روابط‌عمومی، اولین سمپوزیوم انقلاب صنعتی چهارم در صنعت فولاد با رویکرد هوش مصنوعی ۲۴ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور مدیران صنعت فولاد، اساتید دانشگاه و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای تهران برگزار شد.

اغناء روحیه جستجوگری و کاوشگری مدیران صنعت فولاد کشور برای همکاری نوآوری و تسریع در توسعه راه حل‌هایی از طریق هوش مصنوعی، تجمیع تجربیات، برقراری ارتباط مستقیم پژوهشگران، محققین و ایجاد زمینه‌ای برای فعالیت‌های جمعی در صنعت فولاد، از جمله اهداف سمپوزیوم بود.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، با توجه به ارائه مقاله با عنوان معدنکاری سبز، با استفاده از هوش مصنوعی در عملیات معدنکاری از سوی کارشناسان شرکت توسعه معدن فولاد خوزستان و انتخاب آن بعنوان مقاله برتر، تندیس این سمپوزیوم به سید وحید سیدعلی مدیرعامل شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان اهدا شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.