کد خبر : 22336
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1402 - 7:48

اطلاعات تکمیلی در محاسبه گر سپرده و تسهیلات طرح مهربانی ملی

اطلاعات تکمیلی در محاسبه گر سپرده و تسهیلات طرح مهربانی ملی
یکی از مهمترین سوالات متقاضیان دریافت تسهیلات طرح مهربانی ملی، میزان اقساط و مدت زمان بازپرداخت این وام است. در بخش محاسبه گر سپرده و تسهیلات بانک ملی ایران به راحتی این ارقام برای مخاطبان محاسبه می‌شود.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، متقاضیان دریافت وام قرض الحسنه مهربانی ملی می‌توانند با مراجعه به لینک محاسبه گر سپرده و تسهیلات، با توجه به مدت ماندگاری و زمان بازپرداخت، از میزان اقساط این وام مطلع شوند.

در این بخش متقاضی باید گزینه سپرده را انتخاب و سپس در قسمت مبلغ سپرده، مبلغ مورد نظر را درج و بر روی کلید محاسبه کلیک نماید تا اطلاعات کامل و اقساط ماهانه برای مشتری مشخص شود.

طرح مهربانی از جمله طرح‌های جدید اعطای وام قرض الحسنه در بانک ملی ایران است که مشتریان و متقاضیان وام می‌توانند در کمترین زمان ممکن تا سقف سه میلیارد ریال (۳۰۰ میلیون تومان) با یک ضامن و با کارمزد ۴ درصد وام دریافت کنند. این طرح امتیازی است و مشتریان براساس مبلغی که از ۱ ماه تا ۱۲ ماه سپرده گذاری کرده اند امکان دریافت این وام را دارند. مشتریان و متقاضیان وام می‌توانند با مراجعه به هریک از شعب بانک ملی ایران و یا از طریق سامانه بام به صورت غیر حضوری افتتاح حساب کرده و از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

https://bmi.ir/fa/calculator

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.