کد خبر : 22375
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 - 11:09

رکوردداری فولاد خوزستان در کسب عنوان مرد سال فولاد ایران؛

یک تندیس و چند پیام

یک تندیس و چند پیام
انتخاب معاون بهره برداری شرکت فولاد خوزستان بعنوان مرد سال فولاد ایران در بیــست و پنجمین همــایش پژوهشگران صنعت فولاد کشور که با عنوان سمپوزیوم فولاد ۴۰۲ و با حضور غول‌های فولادی کشور در جزیره کیش برگزار شد، ضمن آنکه نشان دهنده استفاده از نیرو‌های شایسته و متخصص در راس هرم مدیریتی این شرکت بزرگ فولادی است، از تحولات مثبت و رو به جلو در این شرکت در مقایسه با رقبای بزرگ فولادی در کشور خبر می‌دهد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، این سمپوزیوم که مهمترین و بزرگترین رویداد تجمع گروه‌های فولادی کشور است، با موضوع «مراحل عبور از تکنولوژی‌های موجود به فناوری‌های فولاد سبز در کشور» برگزار شد و یکی از معاونان فولاد خوزستان برای دومین بار توانست در این سمپوزیوم تندیس مرد سال را از آنِ خود کند.

این موفقیت مهم که پیش از این در سال ۱۴۰۰ توسط مدیرعامل این شرکت- امین ابراهیمی- حاصل شده بود، در واقع نشان دهنده‌ی جلب توجه مدیران و متخصصان و پژوهشگران حوزه صنعت کشور به فعالیت‌های تحول آفرین فولاد خوزستان در مقایسه با دیگر شرکت‌های بزرگ صنعت فولاد در کشور است.

راهبری شرکت در جهت تحقق تولید و صنعت سبز، دستیابی به اهداف بی نظیر در حوزه تولید و توسعه، بهینه سازی فعالیت‌ها و استفاده از دانش و فناوری روز در صنعت فولاد و همزمان بومی سازی قطعات استراتژیک و تکنولوژی‌های پیشرفته باعث شده است که در مجامع علمی و تخصصی، فولاد خوزستان یک سر و گردن از دیگر صنایع بالاتر بایستد و رکورددار موفقیت در سمپوزیوم بزرگ این صنعت بشود.

فعالیت‌های این شرکت در جبهه‌های مختلف کاری نشان می‌دهد که مدیران این مجموعه، تلاش می‌کنند با ترکیبی از فعالیت‌های تولیدی، توسعه ای، زیست محیطی و اجتماعی بعنوان شرکتی پیشرو و سرآمد، در بالای جدول رنکینگ بزرگان فولاد کشور جایگاهی شایسته و تاثیرگذار کسب کنند.

بی تردید اتخاذ استراتژی‌های جدید و رویکرد‌هایی متفاوت با گذشته، ثمرات فراوان دیگری نیز داشته و خواهد داشت که در آینده نزدیک همگی مجدداً از حلاوت آن بهره‌مند خواهیم شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.