کد خبر : 22388
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402 - 7:26

صورت وضعیت مالی گروه بهمن در مهرماه؛

ارزش پورتفوی بورسی گروه بهمن ۱۳۰ درصد افزایش یافت

ارزش پورتفوی بورسی گروه بهمن ۱۳۰ درصد افزایش یافت
در بررسی چندین شرکتی که گروه بهمن در آن سرمایه گذاری نموده مشاهده می‌کنیم ارزش پورتفوی بورسی آنان به بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان رسیده است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، گروه بهمن از سال ۳۱ فعالیت خود را آغاز نموده و در زمینه تولید، واردات، صادرات، توزیع و فروش خودرو‌های سبک و سنگین و سایر وسایل حمل و نقل در داخل و خارج کشورهمچنین تولید، واردات، صادرات، توزیع و فروش قطعات خودرو‌های سبک و سنگین و صنایع مرتبط با خودرو و حمل و نقل در داخل و خارج کشور و… فعالیت می‌کند.

گروه بهمن اولین شرکت خودروساز در بخش خصوصی است و بیش از ۱۸۰ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور دارد این شرکت اکثرا با شرکای معتبر خارجی در فضایی خودرویی نیز در ارتباط می‌باشد.

این گروه خودروساز در سال ۷۲ در بورس و اوراق بهادار تهران در گروه صنعت خودرو و ساخت قطعات با نماد خبهمن درج شده است وضعیت سهام این شرکت از سال ۱۳۹۵ تا ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ طبق جدول ذیل می‌باشد:

یکی از موارد با اهمیت گزارش ارزیابی کیفی ISQI درخصوص کیفیت خودرو‌های گروه بهمن می‌باشد. خودرو‌های دیگنیتی و فیدلیتی در رده کیفی پنج ستاره قرار دارند. درحال حاضر، در سگمنت SUV تنها دو محصول دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور توانسته ۵ ستاره کیفی را بدست آورند. همچنین در بین خودرو‌های سنگین کامیونت NMR ۸۵E و NPR۷۵K و کامیون NPR۷۵M شرکت بهمن دیزل موفق به دریافت ۵ ستاره کیفی شدند که به عنوان اولین کامیونت و کامیون باکیفیت درکشور محسوب می‌گردند.

در بررسی صورت وضعیت ۱ ماه منتهی ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ در می‌یابیم ارزش پورتفوی بورسی گروه بهمن با چندین شرکت بورسی با بهای تمام شده ۹ هزار و ۴۱۸ میلیارد تومان با افزایش ۱۳۰ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل به میزان ۲۱ هزار و ۶۵۶ میلیارد تومان رسیده است.

از جمله شرکت‌هایی که گروه بهمن در پورتفوی بورسی خود دارد شامل:گسترش نفت و گاز پارسیان، بهمن دیزل، بهمن لیزینگ، فولاد مبارکه اصفهان، سیمان غرب، پلی پروپیلن جم، شرکت گروه فن آوا، سرمایه گذاری اعتبار ایران، لیزینگ آریادانا، ایران خودرو، ریخته گری ایران، سرمایه گذاری بهمن، سرمایه گذاری ارزش آفرینان، بهمن لیزینگ، بهین رو، گسترش سوخت سبز زاگرس، ثبات ویستا، اعتما هامرز و … می‌باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.