کد خبر : 22401
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 - 8:09

تمدید گواهینامه‌های نظام مدیریت ایمنی و سلامت شغلی (ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸) و نظام مدیریت محیط زیست (ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵) شرکت فولاد خوزستان

تمدید گواهینامه‌های نظام مدیریت ایمنی و سلامت شغلی (ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸) و نظام مدیریت محیط زیست (ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵) شرکت فولاد خوزستان
ممیزی نظام‌های مدیریت از تاریخ ۸ لغایت ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲ توسط تیم ممیزی شرکت SGS ایران به سر ممیزی افشین جهان بین به مدت ۱۸ نفر روز انجام و گواهینامه‌های نظام مدیریت ایمنی و سلامت شغلی (ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸) و نظام مدیریت محیط زیست (ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵) شرکت فولاد خوزستان تمدید شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از خبرنگار روابط عمومی، ممیزی نظام‌های مدیریت از تاریخ ۸ لغایت ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲ توسط تیم ممیزی شرکت SGS ایران به سر ممیزی افشین جهان بین به مدت ۱۸ نفر روز انجام و گواهینامه‌های نظام مدیریت ایمنی و سلامت شغلی (ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸) و نظام مدیریت محیط زیست (ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵) شرکت فولاد خوزستان تمدید شد.

بر پایه این گزارش، جلسه اختتامیه این ممیزی به ریاست محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در امور بهره برداری و توسعه و با حضور محمود لندی معاون بهره برداری، مهران خرم نیا معاون فناوری، میثم شهنیانی معاون طرح و توسعه و جمعی از مدیران و روسای شرکت، روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲ در سالن کنفرانس شهدای مدافع حرم خوزستان برگزار شد.

در این جلسه افشین جهان بین سرممیز تیم ممیزی، از پروژه زیست محیطی Wind Fancing به عنوان یک پروژه بی نظیر در کشور نام برد که علاوه بر جلوگیری از تاثیرات منفی بر روی محیط زیست می‌تواند به عنوان یک الگو در صنعت کشور مورد استفاده قرار گیرد.

وی همچنین اقدامات انجام شده در حوزه ایمنی را چشم گیر خواند و افزود: کاهش آمار حوادث کاملاً گویای این موضوع می‌باشد. اقدامات انجام شده در خصوص پایش سلامت کارکنان فراتر از استاندارد است و این موضوع از نقاط قوت شرکت فولاد خوزستان به شمار می‌رود.

محسن شیری بابادی مدیر استراتژی و تضمین کیفیت ضمن تشکر از همکاران در برگزاری و پاسخگویی ممیزی، گفت: گزارشات ممیزی‌های شخص ثالث همواره یکی از مهم‌ترین ورودی‌ها در تعریف پروژه‌های بهبود در سازمان می‌باشد.

وی ضمن قدرشناسی از تیم ممیزی SGS ابراز امیدواری نمودند با استفاده از گزارشات این دوره از ممیزی، بهبود‌های موثری در فرآیند مدیریت ریسک جامع سازمان را طراحی و پیاده سازی نمایند.

در پایان محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان با تشکر از زحمات واحد‌های پاسخگوی ممیزی، برگزار کنندگان و تیم ممیزی شرکت SGS، با بیان این موضوع که مدیریت ارشد فولاد خوزستان برای طراحی و اجرای پروژه‌های زیست محیطی هیچ‌گونه محدودیتی را قائل نیست، اهمیت مسائل و موضوعات زیست محیطی، ایمنی و سلامت شغلی در سازمان را برای تیم ممیزی تشریح کرد و اظهار داشت: این خط مشی با قدرت ادامه خواهد یافت.

گفتنی است، نتیجه این ممیزی صدور مجدد گواهینامه‌های نظام مدیریت ایمنی و سلامت شغلی و نظام مدیریت محیط زیست برای مدت ۳ سال می‌باشد، که طی ممیزی‌های مراقبتی سالیانه تحت پایش قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.